PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNest Bank rozwija franczyzę. 200. placówka otwarta w Kołobrzegu
Nest Bank

Nest Bank

Marka Nest Bank w 2016 roku zastąpił FM Bank PBP oraz jego marki handlowe: Bank SMART i BIZ Bank. Nest Bank jest zależny od Funduszu private equity AnaCap.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/nest-bank

Nest Bank rozwija franczyzę. 200. placówka otwarta w Kołobrzegu

Informacje 09.11.2018 (07:10) artykuł nadesłany
Nest Bank

Największą obawą dla polskich mikroprzedsiębiorców otwierających własny biznes jest brak klientów (63,1%) oraz brak rozpoznawalnej marki (50%) – pokazują badania zrealizowane w ramach Indeksu Bezpieczeństwa Finansowego przez Nest Bank. Firmy, które z uwagi na te obawy wybrały biznes na licencji, najbardziej cenią gotowy pomysł (54,9%) i wsparcie marketingowe firmy – matki (55,6%). Nest Bank budujący swoją sieć sprzedaży w oparciu o model franczyzowy, wsparł w otwarciu i prowadzeniu biznesu już 154 przedsiębiorców. Otworzył właśnie 200. placówkę.

Jak pokazuje Indeks Bezpieczeństwa Finansowego zrealizowany w październiku 2018 r. na zlecenie Nest Banku, aż 63,1% mikrofirm w momencie zakładania biznesu najbardziej obawia się trudności w pozyskaniu klientów. Aż połowa ma obawę, że nie uda im się zbudować silnej marki, która przyciągnie klientów. Na trzecim miejscu wśród zagrożeń mikrofirmy wskazywały brak doświadczenia w prowadzeniu biznesu (42,1%). Dla ponad 40% mikroprzedsiębiorców bezpieczniejszym sposobem na prowadzenie firmy jest biznes franczyzowy oparty na gotowych rozwiązaniach.

Nest Bank, placówka
Nest Bank

– Model franczyzowy to odpowiedź na najważniejsze obawy przedsiębiorców zakładających własną firmę – mówi Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku. – O pomysł na biznes nietrudno, ale budowanie rozpoznawalnej marki i bazy klientów to wieloletnia inwestycja z niepewnym finałem. Przedsiębiorcy mają tego świadomość. Aż 40% z nich słusznie więc uważa, że wielu z tych problemów lepiej uniknąć decydując się na współpracę na licencji. Wybierając odpowiedniego partnera, można zminimalizować główne ryzyka i uzyskać szerokie wsparcie – dodaje Jacek Biskup.

– Jako partner Nest Banku dostaliśmy nie tylko brand, ale przede wszystkim konkretną strategię i narzędzia do jej realizacji – mówi Maciej Uhl, właściciel placówek partnerskich Nest Banku. – Nest Bank jest także pierwszym franczyzodawcą, który daje partnerom kilkupoziomowy pakiet startowy – materiały marketingowe, samochody, przyczepy mobilne czy laptopy. Bank znany jest również z konkursów dla partnerów, w których nagrodami są atrakcyjne wycieczki (np. do RPA, Szkocji czy Laponii), koncerty i inne atrakcje – dodaje Maciej Uhl.

– Rozmawiamy z naszymi partnerami franczyzowymi i badamy opinię polskich przedsiębiorców, żeby być na bieżąco z ich codziennymi potrzebami w zakresie prowadzenia biznesu. Naszą ofertę franczyzową budujemy w oparciu o realne oczekiwania i obawy dotyczące prowadzenia firmy. Dostarczamy partnerom jeden z najszerszych pakietów szkoleń na rynku i dbamy o ich rozwój we wszystkich obszarach działalności – mówi Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Nest Bank to dziś najszybciej rozwijająca się sieć z branży finansowej i najbardziej pożądana franczyza bankowa. Pomogliśmy już 154 przedsiębiorcom zbudować dobrze prosperujące firmy – dodaje Jacek Biskup.

Nest Bank skierował swoją uwagę na rodzinę i małe, rodzinne biznesy. Oferta opiera się więc na produktach konsumenckich oraz dla mikroprzedsiębiorstw. Naturalną konsekwencją tej filozofii jest założenie, że biznes, choć jest istotą współpracy partnerskiej, nie może być jej jedynym elementem. Biznesy partnerów Nest Banku to często firmy rodzinne, zaś partnerzy to ludzie wszechstronni, realizujący swoje pasje, zainteresowania i ceniący wartość dodaną tak w życiu jak i w biznesie.

– Franczyza jest dla nas niezwykle istotnym obszarem biznesowym. Chcemy w dalszym ciągu rozwijać sieć naszych placówek i docierać z ofertą zarówno do dużych miast, jak i małych miejscowości. Potrzebujemy do tego franczyzobiorców, którzy znają lokalny rynek i wiedzą jak na nim działać, aby odnieść sukces. Szczególnie zależy nam, aby utrzymać podobną dynamikę rozwoju i już w przyszłym roku otworzyć 250 placówkę – dodaje Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku.

Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Optymalna lokalizacja Nest Banku to centrum miasta, przy głównym ciągu komunikacyjnym lub w galeriach handlowych. Własna placówka Nest Banku to inwestycja rzędu 1200-1300 zł na metr kwadratowy. Optymalna wielkość lokalu to 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Całkowity koszt inwestycji nie powinien więc przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej zmieści się remont lokalu, zakup mebli, zakup oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego oraz kamer.

Źródło: Nest Bank

2018-11-09
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński Rzecznik prasowy, Bank Pocztowy S.A.…

Katarzyna Siwek

Katarzyna Siwek

Katarzyna Siwek W przeszłości Dyrektor Biura Analiz…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców