Priorytety Nest Banku na 2018 rok to umocnienie pozycji rynkowej w segmentach konsumentów i mikrofirm przy znaczącym wzroście rentowności. W I połowie roku udostępni nowe rozwiązanie internetowe i mobilne, teraz rusza z linią produktów inwestycyjnych.
– Bank w kolejnych latach nadal planuje zwiększać swoje udziały rynkowe – mówi Agnieszka Porębska-Kość, dyrektor zarządzająca obszarem bankowości przedsiębiorstw i finansowania. Bank chce otworzyć się na firmy większe niż mikroprzedsiębiorstwa. Priorytetem dla instytucji będzie kanał internetowy. To dla Nest Banku główna metoda pozyskiwania nowych rachunków osobistych i kont firmowych – ponad 70 proc. sprzedaży tego produktu pochodzi właśnie z internetu.
2018 r. ma przebiec pod znakiem rozwoju oferty w internecie i na platformach mobilnych. – Zwiększy się reklamowa obecność banku w mediach internetowych, ale zakładamy także szersze otwarcie się na pośredników pozyskujących klientów on-line – mówi Bartłomiej Babicz, dyrektor zarządzający obszarem bankowości detalicznej.
W tym roku Nest Bank planuje też wdrożyć aplikację internetową i mobilną. Jest to działanie m.in. związane z wchodzącą w życie w 2019 r. dyrektywą PSD2, wymuszającą na wszystkich graczach nowe standardy usług płatniczych. – Nowa bankowość elektroniczna będzie bazowała na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, w tym na otwartych interfejsach umożliwiających bankowi sprawny rozwój i integrację z systemami i aplikacjami partnerów zewnętrznych. Zaowocuje to bardziej dynamicznym rozwojem usług i oferty dodanej banku zarówno do kont, jak i docelowo do kredytów – mówi Małgorzata Adamczyk, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Odrębny projekt stanowić będzie linia produktów inwestycyjnych. Bank wprowadzi produkty inwestycyjno-ubezpieczeniowe, ruszy ze sprzedażą funduszy inwestycyjnych i lokat strukturyzowanych za pośrednictwem agenta firmy inwestycyjnej.
PRNews.pl/Nest Bank