Kampania jest związana z wprowadzeniem nowej oferty kredytowej dla małych firm. Jako produkt wiodący w kampanii wybrano Pożyczkę dla małych firm, z uwagi na jej cechy, które w chwili obecnej są unikalne na rynku.
Główne atuty Pożyczki, o których jest mowa w kampanii to:
• brak zaświadczeń z ZUS i z urzędu skarbowego,
• brak konieczności przedstawiania biznesplanu,
• brak konieczności dokumentowania, na co zostały przeznaczone środki z pożyczki.
Podstawowa oferta zawiera:
1. Linię kredytową dla małych firm: WIBOR + stała marża w wysokości 3,5%
• konto firmowe w dowolnym banku przez co najmniej 6 miesięcy: limit w wysokości średnich miesięcznych wpływów na konto.
• konto firmowe, w dowolnym banku, dłużej niż 12 miesięcy: limit w wysokości 3 średnich miesięcznych wpływów na konto (aż do 300 000 złotych).
Bank nie pobiera miesięcznej opłaty za obsługę samego limitu. Linia kredytowa jest przyznawana na rok a jej przedłużenie na kolejne lata nie wymaga konieczności składania odrębnych wniosków.
2. Pożyczkę dla małych firm: WIBOR + stała marża w wysokości 3,5%
Oferowana w trzech wariantach:
• w kwocie od 10 000 zł do 30 000 zł udzielanej do 3 lat,
• w kwocie od 30 000 zł do 100 000 zł udzielanej do 5 lat,
• w kwocie powyżej 100 000 zł udzielanej do 10 lat.
dla posiadaczy konta firmowego w dowolnym banku od co najmniej roku, przy czym wymagane jest założenie KONTA Z LWEM dla małych firm.
„Mając na względzie specyficzne potrzeby kredytowe niektórych spośród naszych Klientów, oprócz produktów podstawowych, w ramach oferty kredytowej dla małych firm dostępne są także produkty komplementarne tj. kredyt konsolidacyjny, gwarancje, karta VISA Business Charge dla małych firm. W przygotowaniu jest również karta kredytowa” – informuje Tomasz Mirek, Dyrektor Departamentu Małych Przedsiębiorstw w ING Banku Śląskim.