Prowokacyjne hasło kampanii „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej” pojawi się na billboardach, citylightach i backlightach oraz na autobusach w Łodzi, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu, a od września także w Warszawie.
Agencja TBWA\ posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych, za które uhonorowana została tytułem Dobroczyńca Roku 2004. TBWA\ pracowała m.in. dla Fundacji Kidprotect, Fundacji Urszuli Jaworskiej, biura Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) w Polsce, Fundacji Synapsis, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Przyjaciel” oraz dla wielu innych organizacji. W ubiegłym roku z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia, agencja przygotowała cztery plakaty w ramach współpracy z Fundacją Promocja Zdrowia oraz przeprowadziła badanie na najskuteczniejszy plakat zniechęcający do palenia.
AMS od 15 lat udostępnia swoje nośniki dla kampanii społecznych. Ostatnio AMS promował m. in. warszawskie rodzinne domy dziecka, letnią akcję honorowego krwiodawstwa, ekologiczną akcję „Zanosi się na wysypisko”, kampanię „Stop przemocy domowej”.