PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacje„Nie musisz myśleć o Banku!” – Bank BPH rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową

„Nie musisz myśleć o Banku!” – Bank BPH rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową

Informacje 06.12.2007 (20:00)

Na potrzeby kampanii – w wyniku wieloetapowych badań marketingowych zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów – opracowane zostało nowe pozycjonowanie banku i jego oferty: BANK BPH – BANK NA DŁUŻEJ. Przekaz podkreśla lojalność banku wobec klientów i nastawienie na budowanie długofalowych relacji – Bank BPH to bank, którego przez lata nie trzeba zmieniać, bo stale zapewnia wysoką jakość we wszystkich kategoriach produktowych.

Spot wizerunkowy oraz towarzyszące mu dwa spoty produktowe podkreślają wyjątkowość i emocjonalność wzajemnych relacji klientów z bankiem. „W komunikacji odwołujemy się do wartości szczególnie istotnych dla naszych klientów – zaufania, lojalności, sympatii oraz przyjazności. Równie ważne jest przekonanie, że korzystają oni z banku, który po prostu lubią.” – mówi Barbara Szołomicka, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Potwierdza to puentujący oba spoty produktowe Janusz Weiss – wieloletni i wymagający klient Banku BPH. Spoty reklamowe zrealizowane są w delikatnej i spokojnej konwencji, która współgra z głównym przekazem kampanii, że klienci Banku BPH… nie muszą myśleć o banku. „Hasło kampanii ujmuje w prosty sposób najważniejszą wartość wypracowaną przez Bank BPH, który poprzez niezmiennie dobrą ofertę pozwala swoim klientom nie tylko korzystniej zarządzać swoimi zasobami, ale także nie tracić czasu i energii na poszukiwanie innych ofert” – dodaje Marcin Gawęcki, Account Director w Just, agencji odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.

Komunikacja o charakterze wizerunkowym, silnie podkreślająca dbałość banku o relacje z klientem, kontynuowana jest również w kampaniach produktowych: Pożyczki od ręki (główny benefit: „Rata 23 zł za każdy 1000 zł pożyczki”) oraz konta osobistego Sezam Max (główny benefit: „Wszystkie bankomaty bez prowizji + 4,5% na koncie”).

Wiodącym medium kampanii jest telewizja. Intensywna komunikacja potrwa od 1 do 30 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz wybranych tematycznych (m.in. TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Canal+Sport, Discovery, Ale Kino i Polsat Sport) i kontynuowana będzie w styczniu 2008 r.

Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą reklamy prasowe, reklamy internetowe (w tym spoty TV emitowane na portalu Onet.pl), radio, oznakowanie witryn Oddziałów, mailingi adresowe i bezadresowe oraz materiały POS. Na potrzeby kampanii przygotowana została specjalna strona internetowa pod adresem www.banknadluzej.pl. Zawiera ona m.in. wypowiedź prezesa banku J. Wancera skierowaną do klientów Banku BPH, nowe spoty TV, informację o ofertach Pożyczki od ręki i konta Sezam Max, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące podziału Banku oraz interaktywną mapę Polski z wyszukiwarką oddziałów i bankomatów Banku BPH.

Za przygotowanie kampanii w Banku BPH odpowiadali Barbara Szołomicka, Michał Wójcik i Łukasz Penszko oraz w zakresie direct marketingu: Agata Pyzel i Justyna Kucharczyk. Ze strony Just nad kampanią pracowali Bartek Grynko, Barbara Metelska i Filip Grześkowiak (kreacja) oraz Marcin Gawęcki, Agnieszka Olszewska i Beata Prątnicka (strategia i nadzór nad całością prac związanych z kampanią).

Reklamy telewizyjne wyreżyserował Michał Sabliński, wyprodukowała je Produkcja sp. z o. o. Media do kampanii zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa, zaś specjalną stronę www i kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Artegence.

bph reklama 2007-12-06
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bph reklama

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Regina Stawnicka

Regina Stawnicka

Manager PR, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce…

Wioletta Sawicka

Wioletta Sawicka

PR Manager, Deutsche Bank Polska Wioletta Sawicka…

Dawid Korszeń

Dawid Korszeń

Rzecznik prasowy, Warta Dawid Korszeń jest rzecznikiem…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców