Konkurs zatytułowany „Nie wyrzucaj dobrych pomysłów!” skierowany jest do młodych, zdolnych, ambitnych ludzi. Bezpośrednimi adresatami są studenci Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz szkół wyższych kształcących przyszłych pracowników działów marketingu i agencji reklamowych.
Zadaniem stojącym przed uczestnikami jest stworzenie gadżetu firmowego Art Meritum Marketing Communication. Praca konkursowa powinna mieć postać makiety wraz z krótkim opisem technicznym gadżetu. Prace należy przesłać do siedziby firmy lub dostarczyć osobiście na adres Art Meritum ul. Rumiana 86 02-956 Warszawa.
„Zdajemy sobie sprawę, że bardzo dużo dobrych, czy wręcz wyśmienitych pomysłów, nigdy nie ujrzy światła dziennego, gdyż młodzi ludzie nie mają gdzie ich prezentować. My chcemy, po przez ten konkurs, dać im szansę na pokazanie własnych możliwość i skorzystać z ich pomysłów.” – mówi Krzemir Heliński General Director Art Meritum Marketing Communication.
Dla autora najlepszej pracy przewidziano nagrodę w wysokości 1 000 PLN, jednak to nie wszystko! Art Meritum Marketing Communication zamierza rozpocząć współpracę z autorami wyróżnionych prac. Pozwoli to im nie tylko zapoznać się z pracą w agencji komunikacji marketingowej, ale także pomoże rozwinąć zdolności kreatywnego myślenia i przygotuje do ewentualnej późniejszej kariery zawodowej w branży.
Termin dostarczania prac upływa 31 maja 2004 roku, a pełny regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.artmeritum.pl/konkurs
Firma Art Meritum Marketing Communication działa na rynku polskim od 10 lat. Jej właścicielami i udziałowcami są architekci, Krzemir Heliński oraz Piotr Cieślik. W skład Art Meritum Marketing Communication, oprócz działu zajmującego się pełną obsługą reklamową klientów, wchodzą wyspecjalizowane jednostki: ad PHARMA specjalizująca się w kompleksowej obsłudze rynku farmaceutycznego, Art NET zajmujący się projektami internetowymi, Art PACK do zadań, którego należy projektowanie opakowań, UNDERGROUND wyspecjalizowany w działaniach BTL i event marketing oraz XVGW PRODUCTION HOUSE zajmujący się produkcją telewizyjną i spotami reklamowymi. Dzięki tak rozbudowanej strukturze oraz wyspecjalizowaniu poszczególnych jednostek w specyficznych segmentach działań marketingowych Art Meritum Marketing Communication może zaproponować klientom kompleksową obsługę. Jest to jedyna agencja komunikacji marketingowej pracująca w standardzie Deep Service, który stanowi unikatowy system obsługi klienta. Po dziesięciu latach na rynku polskim firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem w obsłudze klientów między innymi z branży farmaceutycznej, dóbr inwestycyjnych oraz FMCG. Dotychczas były to między innymi takie firmy jak GlaxoSmithKline, Pfizer, Janssen-Cilag, Grünenthal GmbH, Optiroc, Isolver, Nida Gips, Hajduki S.A., Melnox, Unigyp, Purmo, Sokołów, Zielona Budka, Wawel.