Agencja Reklamowa AHA przygotowała trzy nowatorskie motywy rowerów Maxim. Najważniejszym ich elementem jest niekonwencjonalna kreacja, która jest zaskakująca i humorystyczna, budując jednocześnie wizerunek sprzętu wytrzymałego.
„Rowery Maxim winny być kojarzone z solidnością. Zdecydowaliśmy się więc pokazać sytuacje, które oddają ducha naszego sprzętu” – mówi Jan Zasada, Prezes firmy Zasada – Rowery.
Nowe layouty rowerów Maxim przedstawiają trzy motywy, które w zabawny i nietypowy dotąd sposób pokazują solidność i różnorodność oferty firmy Zasada – Rowery.
„Przygotowana kampania, przez swoją niekonwencjonalność najlepiej oddaje drzemiący w rowerach Maxim charakter. Zdajemy sobie sprawę, że takie przedstawienie marki Maxim gwarantuje zainteresowanie nią i zapamiętanie. Stawiamy na zaciekawienie i humor” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.
Przygotowane przez AHA motywy zostały wykorzystane nie tylko w kampanii prasowej, emitowanej na łamach takich pism jak „BikeBoard”, „Bike Action” czy „Katalog Rowerowy”, ale także w na innych materiałach reklamowych.
Firma Zasada – Rowery istnieje na rynku od 1992 r. Jest polskim producentem rowerów miejskich, górskich, turystycznych oraz dziecinnych pod wspólną marką Maxim oraz wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski światowej sławy BMX HARO. Posiada certyfikat jakości zgodny z normą PN i EN ISO 9001:2001.
AHA należy do Grupy Komunikacyjnej o tej samej nazwie, w skład której wchodzą również Estimage Public Relations i agencja interaktywna Upstream. AHA jest agencją full service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalną kreację. Obecnie AHA pracuje dla Honda, Honda Motocykle, Austrian Airlines, Wiesenhof, niemataniej.pl, Knorr, Hellmanns, Saga, Benecol, Złote Tarasy, GM Records. AHA jest laureatem nagród na festiwalach New York Festivals 2002, New York Festivals 2004, KTR 2004 oraz nominacji Effie 2005. Jest również inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów – BrandCampaign©.
