W czerwcowym numerze magazynu „Księżniczka” dziewczynki znajdą dwa bogato ilustrowane opowiadania, których bohaterkami są księżniczki znane z bajek i filmów Disneya, zagadki, quizy i plakat z ulubioną księżniczką. Czytelniczki pisma będą mogły także skorzystać z porad, jak w prosty sposób przemienić się w Mulan.
Najnowszy numer „Księżniczki” uzyskał wsparcie reklamowe w prasie (tytuły wydawnictwa Egmont) i telewizji. Kampania reklamowa w telewizji rozpoczęła się 21 maja i potrwa do końca miesiąca. Spoty są emitowane w TVP1, Polsacie i kanałach dziecięcych. Po zakończeniu kampanii telewizyjnej przez dwa tygodnie czerwcowy numer będzie promowany na citylightach sieci RUCH w całej Polsce.
Dodatkowo w centrach handlowych Smyk w dziesięciu miastach organizowane są imprezy z cyklu „Ty też możesz być Księżniczką!”. W ramach konkursu na Księżniczkę Miesiąca w każdym z Magicznych Zakątków dziewczynki są fotografowane w specjalnym przebraniu, a zdjęcie laureatki zostanie opublikowane w miesięczniku „Księżniczka”. Organizatorami akcji są: wydawnictwo Egmont, Disney i Smyk. Patroni medialni to portal Gazeta.pl oraz Radio Złote Przeboje.
Wydawcą czasopisma „Księżniczka” jest Egmont Polska. Pismo, wydawane od 2000 roku, ukazuje się w nakładzie 60 tys. egzemplarzy (numer czerwcowy ma nakład 70 tys.). Miesięcznik adresowany jest do dziewczynek w wieku 6-8 lat. Głównymi bohaterkami pisma są księżniczki znane z klasycznych bajek Disneya.