Bank Nordea towarzyszy działaniom promocyjnym Gdyni już po raz czwarty, a więc od pierwszej edycji kampanii oraz forum, które odbyły się w 2001 roku.
– Zaangażowanie Nordea Bank Polska w strategiczne działania miasta mające na celu jego stały rozwój społeczno-gospodarczy jest wyrazem poparcia i uznania naszego banku dla wysiłku podejmowanego przez władze Gdyni na rzecz pozyskania nowych inwestorów, którzy sprzyjają aktywizacji gospodarki miasta i regionu – mówi Elżbieta Subotowicz, Dyrektor Departamentu Sektora Publicznego i Projektów Finansowych w Nordea Bank Polska S.A. – Prezydent Gdyni, pan Wojciech Szczurek, podkreśla, że Gdynia oferuje wszystko, co konieczne, by z sukcesem i poczuciem satysfakcji realizować najambitniejsze przedsięwzięcia: znakomite położenie – na skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych Europy, dobrze wykształcone, profesjonalne kadry, nowoczesną infrastrukturę, bogatą ofertę usług, atrakcyjne warunki rekreacji. To właśnie między innymi te atuty zadecydowały o pozostawieniu w Gdyni centrali Nordea Bank Polska. Nasza obecność tutaj jest więc niejako realnym dowodem na prawdziwość słów prezydenta miasta i mamy nadzieję, że w nasze ślady – inwestując w Gdyni – pójdą też inne firmy.
Nie bez znaczenia dla zarządu banku Nordea jest też fakt, iż Gdynia utrzymuje ścisłe związki z miastami skandynawskimi, między innymi w oparciu o zacieśnianie kontaktów gospodarczych między firmami po obu stronach Bałtyku. Wpisuje się w to strategia naszego banku, która zakłada wsparcie w Polsce przedsiębiorstw i inwestorów ze Skandynawii.