Ofertę Marketu Nordea podzielono na kilkanaście głównych kategorii: telefony; moda i uroda; dom i wnętrze; elektronika; upominki; gry; komputery i biuro; książki, muzyka i filmy; sport; dla dzieci; opony. Każda z nich zawiera kolejne, odpowiednio wydzielone grupy produktów. W sumie Market Nordea skupia aż 50 sklepów i ponad 130 uznanych marek. Są wśród nich: Apple, Dunhill, Fujitsu Siemens, Nokia, Sony, Toshiba, Villeroy&Boch, Chanel, Christian Lacroix, Issey Miyake, Nike i wiele innych.
– Naszą ofertę kierujemy nie tylko do klientów banku Nordea, ale także do klientów innych banków. W Nordea Market można bowiem zapłacić za zakupy nie tylko przy pomocy przelewu „Płać z Nordea”, ale także kartą płatniczą, np. Visa czy MasterCard – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego Nordea Bank Polska. – Rynek e-commerce bardzo szybko się rozwija. W 2006 r. w Polsce było ponad 11 milionów internautów, ponad 25 proc. z nich robiło zakupy w Internecie – rok wcześniej było to 17,5 proc. Większość za e-zakupy nadal woli płacić gotówką przy odbiorze towaru, ale udoskonalane przez banki formy płatności online sprawiają, że i te sposoby zyskują coraz więcej zwolenników. Na pewno jest to grupa klientów, o których warto się starać, a Market Nordea jest dla nich bez wątpienia interesującą propozycją.
Na otwarcie Marketu Nordea przygotowano ofertę specjalną – zimowe opony renomowanych producentów w promocyjnych cenach. Również w innych kategoriach można znaleźć wiele pełnowartościowych produktów w obniżonych cenach.
Zalety zakupów w Markecie Nordea:
– jedna bezpieczna płatność elektroniczna za zakupy w wielu sklepach on-line
– bezpłatna kurierska dostawa zamówionych produktów do klienta
– szeroki wybór oryginalnych markowych produktów
– oszczędność czasu i wygoda przy wyborze produktów
– profesjonalna obsługa posprzedażna.
Market Nordea został uruchomiony we współpracy z firmą Blue Media.