To Be Advertising będzie specjalizowała się w projektowaniu ze szczególnym uwzględnieniem brandów, punktów sprzedaży, reklam oraz opakowań. „Projekt to nie tylko rysunek, lecz także know-how. Nasza firma będzie kładła nacisk na doradztwo klientom” – mówi Bartosz Sokoliński.
Agencja ma swoją siedzibę w Warszawie. Tam będzie się mieścił zarówno dział kreatywny, strategiczny jak i produkcyjny. „Szczególny nacisk będziemy kładli na skuteczność naszych akcji. Nasze doświadczenie pozwala nam dobierać narzędzia marketingowe tak, aby były one nie tylko skuteczne, ale
możliwie najtańsze” – mówi Bartosz Janik.
Właściwie zakończył się okres rekrutacji w firmie. „Wszystkie stanowiska mamy już obsadzone. Szukamy jeszcze Młodszego Specjalisty DTP oraz Junior Copywritera” – potwierdza Bartosz Janik.
Firma prowadziła nabór oraz szkolenia od dwóch miesięcy. Przez ten czas przyszli pracownicy opracowywali próbne kampanie oraz przeprowadzali testowe prezentacje. „Chcieliśmy mieć pewność, że nasi współpracownicy będą odpowiedzialni i skuteczni, a ich praca będzie pożyteczna dla naszych przyszłych klientów” – podkreśla Sokoliński.
To Be Advertising będzie świadczyła usługi dużym i średnim firmom na rynku polskim. „Na razie chcemy się skupić na tych firmach działających na polskim rynku, które stać na profesjonalne usługi marketingowe. Jednak otworzyliśmy już dział Small Business Solutions, który wdraża produkt dla małych i średnich firm.” – wyjaśnia Janik. Firma zakończy wdrażanie projektu pod koniec bieżącego roku.