PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćRaiffeisen PolbankNowa bankowość internetowa w Raiffeisen Polbanku
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank Polska S.A., obecny na rynku pod nazwą Raiffeisen Polbank, rozpoczął działalność w 1991 roku. W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska wchodzą: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A.

Nowa bankowość internetowa w Raiffeisen Polbanku

Raiffeisen Polbank 21.07.2016 (10:31)
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank wprowadza nowy system bankowości internetowej R-Online. Klienci otrzymają nowoczesne i wygodne narzędzie do zarządzania swoimi finansami i realizacji operacji bankowych. Będą mogli korzystać z niego komfortowo z poziomu komputerów, smartfonów i tabletów, bo nowy R-Online automatycznie dopasuje się do urządzenia, na którym będzie obsługiwany.

Bank położył nacisk na wygodę klientów i prostotę obsługi, dlatego najczęściej wykorzystywane funkcje znajdują się tam, gdzie podpowiada intuicja i dostępne są przy minimalnej liczbie kliknięć. Wszystkie informacje w systemie prezentowane są w sposób przejrzysty i estetyczny, aby klient od razu otrzymywał potrzebne mu dane, bez tracenia czasu na ich poszukiwanie i zagłębianie się w kolejne poziomy menu. System daje również klientowi daleko idące możliwości personalizacji.

Można samemu wybrać, które informacje mają wyświetlać się na ekranie głównym i w jakiej kolejności, można je grupować, rozdzielać, przesuwać i zamieniać miejscami, można też zmieniać sposób wyświetlania szczegółów o poszczególnych produktach, co ma ogromne znaczenie szczególnie przy korzystaniu z serwisu na smartfonie. Z nowego R-Online będą mogli korzystać zarówno nowi, jak też obecni klienci banku. Nowi klienci, którzy składają wniosek o dostęp do kanałów elektronicznych, od razu będą korzystać z nowej bankowości.

Dotychczasowi klienci otrzymają możliwość przejścia do nowego systemu na przełomie lipca i sierpnia. Proces ten będzie bardzo prosty – zajmie kilka sekund i będzie go można dokonać w dowolnym momencie. Co ważne dla wygody klientów – login i hasło pozostaną bez zmian. Z końcem września wszyscy istniejący klienci będą już korzystali wyłącznie z nowego serwisu.

– Nowy R-Online to przede wszystkim najnowocześniejsza technologia i możliwość indywidualnej personalizacji. Postawiliśmy na RWD, czyli technologię, która umożliwia korzystanie z serwisu na dowolnym urządzeniu, tj. komputerze, tablecie czy smartfonie, automatycznie dostosowując go do wielkości ekranu. Na każdym z tych urządzeń klient ma do czynienia z tym samym serwisem: tymi samymi funkcjami, grafikami, tą samą logiką wykonywania poszczególnych transakcji – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Oferty Produktowej i Relacji z Klientami w Raiffeisen Polbanku.

Nowy serwis bazuje na architekturze oddzielnych aplikacji znanej również ze smartfonów, czyli mamy oddzielną miniaplikację do rachunków, lokat czy płatności. Taki układ upraszcza i skraca czas niezbędny do wykonania poszczególnych operacji. Dodając do tego możliwość dowolnej personalizacji tych aplikacji, ich wyboru, układu, tworzenia skrótów dla najczęstszych transakcji, tak aby wykonywać je jednym klikiem, otrzymujemy serwis, który każdy z klientów może skonfigurować w idealny dla siebie sposób, by korzystać z niego szybko i wygodnie. Ponadto w nowym serwisie będziemy oferować klientom zindywidualizowane oferty. Na początek będą to lokaty, a z czasem inne produkty, w tym kredytowe – dodaje Dymowski.

Po zalogowaniu do nowego R-Online klient zobaczy zupełnie odmieniony ekran główny. Na górnej belce znajdują się ikonki ustawień osobistych, technicznych i wiadomości oraz odnośnik do poradnika korzystania z nowego systemu. Pod nimi są odnośniki do informacji szczegółowych dotyczących rachunków, przelewów, kart, kredytów i lokat. Poniżej, w centralnej części, znajdują się najważniejsze informacje dotyczące stanu środków na głównym rachunku, ostatnio zrealizowanych operacji, terminów zapadających lokat oraz zbliżających się terminów spłaty kart lub kredytów. Uzupełniają ją słupki obrazujące zbiorcze wpływy i wydatki klienta w ciągu ostatnich 7, 30 90 lub 180 dni. Przedział czasowy tego zestawienia można określić samodzielnie. Całość tworzy praktyczne i dostępne od ręki centrum informacyjne o finansach klienta.

Część ekranu poniżej obszaru centralnego można skonfigurować indywidualnie, wyświetlając tam np. informacje o najistotniejszych dla nas produktach lub najczęściej wykorzystywanych funkcjach. Jest ona skonstruowana z wewnętrznych aplikacji, tzw. widżetów, które dotyczą konkretnych produktów i usług bankowych oraz aplikacji dodatkowych jak wiadomości, czy terminarz, który w formie przejrzystego kalendarza lub osi czasu pozwala zorientować się w mijających i nadchodzących płatnościach oraz innych ważnych zdarzeniach. Aplikacje te można dowolnie wstawiać, usuwać, przesuwać i pomniejszać ustawiając układ najbardziej wygodny dla użytkownika. Ważnym elementem funkcjonalnym widżetów produktowych jest możliwość szybkiego podglądu najważniejszych informacji bezpośrednio na widżecie, jak i szybko dostępne skróty do najważniejszych operacji pojawiające się po najechaniu kursorem na dany widżet.

Innym wygodnym rozwiązaniem jest możliwość skonfigurowania szybkiej płatności lub doładowania telefonu, które następnie będzie można błyskawicznie zrealizować wpisując jedynie kwotę przelewu/doładowania i potwierdzenia jednym kliknięciem. Takich skrótów można sobie utworzyć dowolną liczbę i praktycznie jednym kliknięciem wykonywać najczęstsze operacje bezpośrednio z ekranu głównego.

– Przenoszenie dotychczasowych klientów do nowego R-Online zakończymy we wrześniu. Login i hasło do logowania się nie zmieniają, nie ma potrzeby weryfikacji żadnych danych, żadnej zdalnej aktywacji systemu, czy wysyłania jakichkolwiek dodatkowych SMS-ów zatwierdzających. Chcę to podkreślić, bo rozmaitego typu przestępcy chętnie korzystają z takich sytuacji. Wysyłają do klientów podszywające się pod bank maile czy SMS-y i wyłudzają dane. Należy więc zachować ostrożność. Wszystkie podejrzane maile, np. z linkiem do logowania w systemie i prośbą o podanie loginu i hasła, należy usuwać. Bank nigdy nie prosi mailowo czy SMS-owo o podawanie danych do logowania, nie wysyła do klientów linków do stron i nie prosi o weryfikację zdalną w systemach – podkreśla Przemysław Ćwikła, Dyrektor ds. Sprzedaży Cyfrowej w Raiffeisen Polbanku.

Poprzedni system bankowości elektronicznej Raiffeisen Polbanku został stworzony w technologii Flash, która nie jest już rozwijana. Nowe rozwiązanie zostało opracowane w technologii RWD, która pozwala automatycznie dopasować się do ekranu urządzenia, z którego korzysta klient. Niedługo bank planuje również odświeżenie strony internetowej oraz wdrożyć nowe podejście do aplikacji mobilnej.

2016-07-21
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców