PKO Bank Polski wprowadził do aplikacji mobilnej IKO przydatną funkcję – możliwość połączenia się z konsultantem na infolinii już jako zalogowany użytkownik.
Dzięki takiemu rozwiązaniu klient nie musi już podawać swojego numeru klienta i hasła telefonicznego. Aby skorzystać z nowej usługi wystarczy po zalogowaniu wybrać kolejno: Więcej → Pozostałe → Kontakt → Infolinia. Bank tłumaczy, że tożsamość klienta jest już potwierdzona logowaniem do aplikacji. Nowa funkcja jest aktualnie dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO na Androida.
Tymczasem kilka dni temu PKO BP pochwalił się, że z IKO korzysta już 5 milionów klientów. Bank udostępnił przy okazji garść statystyk. Jak mogliśmy przeczytać w informacji prasowej, od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej 2,6 miliarda razy, wykonali 544 miliony transakcji na łączną kwotę 152 miliardów złotych. Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo średnio wykonują w IKO co sekundę 3 płatności mobilne w internecie, co minutę – 216 przelewów, co godzinę – 138 tysięcy logowań, codziennie – 10,9 milionów tapnięć.
Popularność zyskuje też bankowanie za pomocą mówionych poleceń – w ciągu trzech miesięcy od uruchomienia Asystenta głosowego użytkownicy IKO przeprowadzili z nim 200 tys. rozmów i wykonali przelewy na 1,5 miliona złotych.