Grupa Portali TravelOne.pl postanowiła pójść krok dalej i przygotowała nowy, odważny design w dynamicznej, wakacyjnej kolorystyce lazurowego morza, soczystej zieleni i bezchmurnego nieba. Kombinacja tych trzech kolorów ma się stać znakiem rozpoznawczym marki TravelOne.pl, odróżniającym portale tej grupy od innych serwisów turystycznych. Zmieniły się także barwy logo firmy.
Chcąc uzyskać obiektywną ocenę, przeprowadziliśmy sondę wśród obcokrajowców, prosząc ich o wyrażenie opinii porównawczej na temat kilku polskich portali turystycznych – mówi Łukasz Mrzygłód, dyrektor generalny TravelOne.pl. Zaskoczyło nas, że osoby nieznające języka polskiego miały problemy z rozróżnieniem poszczególnych serwisów – dodaje.
Dlatego właśnie postawiono na indywidualizm, a nowe strony zdecydowanie wyróżniają się kolorystycznie i graficznie na tle konkurencji. Nowy projekt powstał we współpracy z krakowskim studiem grafiki kcpr.pl.
Zmianie uległa nie tylko kolorystyka i architektura graficzna strony, ale też funkcjonalność. Ulepszona została wyszukiwarka ofert turystycznych, wybór wszystkich kryteriów odbywa się teraz przy pomocy rozwijanych list. Dzięki temu znalezienie odpowiedniej oferty wczasów jest jeszcze szybsze, wyniki są dokładniejsze i czytelniej zaprezentowane, w prosty sposób można też porównać ze sobą wiele ofert.
Wyszukiwanie jest naszym oczkiem w głowie i poświęcamy dużo środków na ciągłe ulepszanie tej technologii – tłumaczy Mrzygłód.
Proces rezerwacji wczasów został skrócony do jednego kroku, polegającego na wypełnieniu zaprojektowanego na nowo formularza. Dzięki temu wybór wszystkich opcji zakupu odbywa się na jednej stronie, co znacznie skraca i ułatwia dokonanie transakcji.
Oprócz zmian na stronach, ewoluuje także Centrum Rezerwacji – zespół call center został dwukrotnie zwiększony i wyposażony w najnowsze technologie telefonicznej obsługi klienta. Na nadchodzące tygodnie firma zapowiada kilka atrakcyjnych nowości, nie zdradza jednak szczegółów.
Nowości w portalu zbiegają się z atrakcyjnymi konkursami. TravelOne.pl wspólnie z biurami podróży Itaka i Orbis przygotowało dla swoich klientów konkursy, w których wygrać można samochody Renault Megane Grandtour oraz Chevrolet Spark. Do udziału w nich zaproszeni są wszyscy, którzy wykupią w TravelOne.pl ofertę wczasów Itaki lub Orbisu i prześlą zrobione podczas wakacji zdjęcie. Fotografie będą ocenione w październiku, wtedy też poznamy nazwiska zwycięzców. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne w portalu www.TravelOne.pl.