MSL Warsaw zastąpi funkcjonujące do tej pory w Polsce dwie marki PR-owe należące do MSLGROUP: 180˚Public Relations oraz Publicis Consultants I Rowland
MSLGROUP, sieć zrzeszająca na całym świecie w ramach grupy Publicis agencje wyspecjalizowane w obszarze komunikacji, będzie obecna w Polsce pod szyldem MSL Warsaw. Marka ta zastąpi obecne dotychczas na polskim rynku 180˚Public Relations i Publicis Consultants I Rowland. Agencja MSL Warsaw, kierowana przez Monikę Perek, dotychczasową dyrektor zarządzającą 180˚Public Relations, będzie specjalizować się przede wszystkim w komunikacji korporacyjnej, marketingowej oraz zdrowotnej.
„Do tej pory MSLGROUP była obecna w Polsce poprzez agencje afiliowane. Pojawienie się marki MSL Warsaw to dowód uznania dla potencjału, jaki wciąż ma polski rynek PR” – komentuje Monika Perek, dyrektor zarządzająca MSL Warsaw. „Nowa marka to nie tylko zmiana nazwy i wspólny znak rozpoznawczy. Przynależność do globalnej sieci pozwoli nam oferować rozwiązania z niemal wszystkich obszarów komunikacji” – dodaje.
Powstanie MSL Warsaw jest elementem strategii biznesowej grupy Publicis polegającej na skupieniu swoich agencji wyspecjalizowanych w dziedzinie komunikacji w jedną, silną globalną sieć o nazwie MSLGROUP. Jednocześnie MSLGROUP wprowadza nową identyfikację marki, która odzwierciedla nową wizję, opracowaną w odpowiedzi na szybko zmieniające się potrzeby klientów oraz rynków. W dniu dzisiejszym dawne globalne sieci PR MS&L oraz Publicis Consultants – wraz z wieloma innymi agencjami komunikacji specjalistycznej – jednoczą się w tej wspólnej wizji i identyfikacji. Łączy je również wspólne dla całej sieci podejście, według którego angażowanie, wraz z komunikacją nieskrępowaną tradycyjnymi podziałami, znajduje się w centrum oferty MSLGROUP.
Nowa wizja marki MSLGROUP wykorzystuje siłę i unikalną pozycję agencji w świecie, w którym granice pomiędzy poszczególnymi kanałami komunikacji stale się zacierają. Wykorzystując bogate i zróżnicowane doświadczenie agencji, MSLGROUP chce pomagać klientom w budowaniu silniejszych marek, zarządzaniu ich reputacją oraz przemianie ich organizacji w jednostki efektywnie rozwijające wszelkie relacje oraz szybko reagujące na poszczególne sytuacje tak, aby mogły stać się wyznacznikiem nowoczesnego przekazu.
Niedawne inwestycje MSLGROUP podkreślają znaczenie, jakie agencja przywiązuje do osiągnięcia wzrostu w dwóch kluczowych obszarach: mediów cyfrowych oraz rynków wschodzących. W zeszłym miesiącu Publicis Groupe ogłosiła plany przejęcia 2020Social (pierwszej, a jednocześnie największej w Indiach agencji specjalizującej się w strategiach z obszaru mediów społecznościowych) oraz 20:20 Media co, wraz z już przejętą agencją Hanmer MSL, uczyni z MSGROUP największą sieć PR na tym jakże szybko rozwijającym się rynku. Niedawno na stanowisko dyrektora ds. mediów cyfrowych na Azję MSLGROUP mianowała znanego popularyzatora mediów społecznościowych Gaurava Mishrę.
Źródło: MSL Warsaw