Nowy znak handlowy – Innovation Sphere – symbolizuje status Research International jako godnego zaufania globalnego doradcy, szczególnie w obszarze badań rynkowych służących innowacji. Składa się z trzech głównych elementów – globu, przeplecionych wstęg oraz skrzyżowanych strzałek. Glob to wiara RI w siłę globalnego marketingu. Przeplatające się wstęgi symbolizują siłę pracy zespołowej i wymiany wiedzy na całym świecie. Strzałki natomiast symbolizują zaangażowanie w rozwój poprzez innowacyjne projekty dla klientów. Struktura nowego logo przedstawia misję firmy i nieustające dążenie do wspierania klientów i odnajdowania innowacyjnych rozwiązań dla ich biznesowych wyzwań.
Od początku działalności, Research International zgromadziło bazę 40 000 wyników projektów wspierających innowację. Ta globalna baza danych jest dostępna także na poziomie lokalnym. Umożliwia to dostarczanie klientom szybkich i solidnych rekomendacji marketingowych wspartych wiedzą zarówno globalną, jak i lokalną.