Wsparcie młodych rodziców i podniesienie świadomości społecznej na temat zalet posiadania ubezpieczenia w przełomowych momentach życia, to główne cele nowej kampanii 4Life Direct, przygotowanej specjalnie na Dzień Dziecka. Polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, proponuje bezpłatne ubezpieczenie na życie rodzicom dzieci przez 12 miesięcy od ich urodzenia.
Nowe ubezpieczenie będzie oferowane przez Family Direct – markę 4Life Direct – dedykowaną rodzinom z dziećmi. – Zdajemy sobie sprawę jak trudny dla młodych rodziców może być okres zaraz po narodzinach dziecka. W natłoku spraw związanych z pojawieniem się nowego członka rodziny łatwo zapomnieć o tym, że warto zapewnić mu bezpieczeństwo finansowe już od pierwszych dni. Dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw i zaproponować rodzicom dzieci darmowe ubezpieczenie na życie do czasu ukończenia przez potomka pierwszego roku życia. Celem kampanii przygotowanej na Dzień Dziecka jest również edukacja społeczeństwa w zakresie bezpieczeństwa, które zapewnia zawarcie ubezpieczenia na życie– tłumaczy Katarzyna Jedynak, Dyrektor Operacyjny 4Life Direct. Na cele kampanii zostanie uruchomiona dedykowana strona internetowa (www.polisamlodzirodzice.pl). Bieżące informacje będzie można również znaleźć na Facebooku https://www.facebook.com/FamilyDirect.
Bezpłatne ubezpieczenie na życie przysługiwać będzie każdemu rodzicowi do ukończenia przez dziecko pierwszego roku życia. Oznacza to, że maksymalnie darmowa ochrona może obowiązywać nawet przez 12 miesięcy. – Każdemu z rodziców przysługiwało będzie ubezpieczenie w wysokości 25 000 zł. Niezbędne formalności ograniczyliśmy do minimum. Po zakończeniu okresu ubezpieczenia każdy zdecyduje czy kontynuować ochronę czy zrezygnować z niej bez żadnych dodatkowych formalności i opłat– podkreśla Katarzyna Jedynak.
Po upływie darmowego okresu ubezpieczenia, rodzic będzie mógł kontynuować ochronę bezterminowo. Miesięczne składki będą zaczynać się już od 15 zł, a maksymalna ochrona to 500 000 zł.
4Life Direct