Getin Bank rusza z nową kampanią reklamową promującą konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 4%, podkreślając gwarancję oprocentowania do końca 2016 roku.
Bohaterami nowej telewizyjnej kampanii są Teresa i Wojtek – dwoje pracowników Getin Banku, którzy przygotowują się do jak najlepszego zakomunikowania klientom nowej oferty.
Działania Getin Banku w ramach rozpoczętej 23 lutego i trwającej do końca marca kampanii reklamowej obsługuje agencja strategiczno-kreatywna Good, która w 2015 roku wygrała przetarg na obsługę banku. Działająca w ramach Grupy K2 agencja Good obsługuje Getin Bank od 2014 roku.
Kampania ma charakter wielokanałowy. Obejmuje spoty reklamowe, wyświetlane w telewizji, na billboardach oraz w kanałach VOD i na YouTube – informuje Getin Bank. Reżyserem spotów jest Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja.
Szczegółowe informacje o nowej ofercie kont oszczędnościowych Getin Banku znajdują się w komunikacie prasowym banku.