Rozpoczęła się kampania internetowa Konta Wyjątkowego Banku Ochrony Środowiska S.A. Internet to kolejny – po telewizji, outdoorze i radiu – kanał dotarcia do potencjalnych klientów banku. Tym razem do promocji Konta Wyjątkowego bank wykorzystał niestandardową formę – film internetowy, na którym oparł całą komunikację.
– Kampania internetowa Konta Wyjątkowego to kontynuacja dotychczasowych działań promocyjnych oraz konsekwentnie budowana świadomość zarówno marki banku jak i sztandarowego produktu, jakim jest Konto Wyjątkowe – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji BOŚ S.A. – Konsekwentnie komunikujemy główne benefity produktu, jakimi są m.in.: brak opłat za przelewy i wypłaty gotówkowe ze wszystkich bankomatów w Polsce, brak opłat za kartę Maestro przez pierwsze 12 miesięcy, a także oprocentowanie środków zgromadzonych na koncie w wysokości do 8% oraz atrakcyjnie oprocentowany debet. – dodaje.
W ramach kampanii internetowej Konta Wyjątkowego powstał specjalny film, który jest opowieścią o banku i jego ofercie. Kampania internetowa przygotowana we współpracy z Agencją TradeDoubler opiera się o największe portale finansowe, sieć serwisów współpracujących z TradeDoubler, portale Interia.pl, wp.pl, o2.pl oraz serwisy społecznościowe: nasza-klasa.pl, fotka.pl, facebook.com. Film można obejrzeć na specjalnej stronie: www.kontowyjatkowe.bosbank.pl oraz na serwisach filmowych YouTube, wrzuta.pl i inne.
W przygotowaniu kampanii uczestniczył dom produkcyjny Time Code oraz Agencja interaktywna Gate 7, za zakup mediów odpowiada dom mediowy TradeDoubler.
Źródło: BOŚ