Przygotowany w jej ramach spot reklamowy oraz kreacje materiałów BTL podkreślają zalety produktu. Jego głównym atutem jest szybkość udzielania kredytu – gotówka w 15 minut. Dodatkowo do każdego kredytu powyżej 1500 zł LUKAS Bank dodaje prezent w postaci skórzanego portfela.
Oprócz fabularnego spotu wykorzystane są także krótkie, 5-sekundowe animowane spoty, którymi „obudowany” jest Teleexpress. Cała kampania koncentruje się bowiem wokół pytania: „Co można zrobić przez 15 minut?”
Spoty fabularne ukazywać się będą w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat i TV4.
Kampania obejmuje także ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej (np. bezpłatna gazeta „Dzień Dobry” i tygodnik telewizyjny „Kropka TV”). O nowej promocji LUKAS Banku informować też będą citilighty, umieszczone na wiatach przystankowych w 14 miastach Polski oraz jeżdżące w 17 miastach autobusy komunikacji miejskiej..
Kreację przygotowała agencja TBWA/Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Media. Kampania promocyjna kredytu gotówkowego „Gotówka plus portfel w prezencie” potrwa do końca września.