Z końcem lutego Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię reklamową „Lokuj nie blokuj”. Wspiera ona ofertę depozytową opartą na 6-miesięcznej lokacie Progres o stałym oprocentowaniu od 5 do 7%.
Celem kampanii jest pozyskanie z rynku nowych depozytów oraz utrzymanie już zdeponowanych środków. – W ubiegłym roku pozyskaliśmy ponad 3 mld zł depozytów. Zamierzamy utrzymać ten trend. Liczymy, że dzięki kampanii uda nam się powiększyć bazę depozytową, a tym samym wzmocnić udział w rynku. Dlatego w najnowszej reklamie stawiamy na Lokatę Progres – powiedział Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej.
Oferta adresowana jest do klientów zainteresowanych lokowaniem środków na bezpiecznej, średnioterminowej, a jednocześnie korzystnej pod względem zwrotu na lokacie.
Akcję pozyskiwania depozytów wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 28 lutego m.in. w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 24 będą emitowane spoty reklamowe oraz spot sponsorski w TVP 1 przed Pogodą.
– Kreacja reklamy telewizyjnej opiera się na wykorzystaniu zmiennej perspektywy i sprzeczności wizualnych, w porównaniu ze standardowym doświadczeniem wzrokowym. Takie rozwiązania zaczerpnięto z dzieł holenderskiego malarza i grafika M.C. Eschera. Przedstawiony świat miał kontrastować z prostą i bezpieczną decyzją, jaką jest wybór lokaty bankowej w Kredyt Banku. Na pierwszy rzut oka reklama jest bardzo czytelna, ale dla bardziej wnikliwego widza film ten może okazać się szczególnie ciekawy pod względem odkrywanych trików wizualnych – powiedział Tomasz Molenda.
Działania reklamowe banku wspierane są również aktywnością w dużych portalach internetowych (Onet.pl, Wp.pl), wyszukiwarkach oraz prasie regionalnej. Ponadto placówki banku zostaną wyklejone naklejkami promującymi kampanię.
Autorem kreacji jest Agencja G7, media tradycyjne planował Starcom, kreacje internetowe przygotowała firma Tagemi, a zakup mediów internetowych należał do Next Innovation.
Źródło: Kredyt Bank