„Dotychczas zrealizowane kampanie przyniosły znakomite rezultaty. Z jednej strony przyczyniły się do znaczącego wzrostu sprzedaży produktów a z drugiej wzmocniły wizerunek banku jako przyjaznej instytucji finansowej. – powiedział Jerzy Prokopczak Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Getin Banku.
„W nowych kreacjach idziemy przetartym szlakiem, Pan Piotr znowu doradza swojemu sąsiadowi, jak najkorzystniej zainwestować oszczędności. Oczywiście robi to w charakterystycznym, pełnym uroku i niepowtarzalnym stylu.” – dodaje
W nowym spocie Pan Piotr podczas spaceru z „Fąflem” spotyka swego sąsiada, który dziękuje mu za pomoc przy wskazaniu atrakcyjnej lokaty. (Jak możemy zauważyć, lokaty nad wyraz opłacalnej, czego dowodem jest nowe auto, prezentowane mimochodem przez sąsiada.) Ostatecznie okazuje się jednak, że oprocentowanie może być jeszcze korzystniejsze i może wynieść nawet 5,75%.
„W naszych spotach opowiadamy proste historie, które mogą przydarzyć się każdemu z nas. Poprzez reklamy chcemy pokazać, że bankowość może być łatwa i przyjemna.”.- mówi Jerzy Prokopczak. „ Poza tym pokazujemy, że wcale nie trzeba być ekspertem finansowym, by efektywnie pomnażać oszczędności. Wystarczy posłuchać rad innych i wejść do Getin Banku.
Kampania depozytów potrwa do 18 listopada i obejmie spoty telewizyjne, radio oraz Internet. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach Getin Banku. Wsparciem dla bankowej sieci sprzedaży będzie także infolinia 0 801 131 131.
Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy – MediaVest (członek Grupy Starcom).