Spółdzielcza Grupa Bankowa wprowadza nowy wzór karty młodzieżowej, dla klientów w wieku 13-25 lat. To kolejna odsłona minimalistycznej linii kart płatniczych dostępnych w bankach spółdzielczych SGB i kolejny krok w ramach ogłoszonej w kwietniu strategii „Otwieramy przyszłość”.
– Kluczem do przyszłości są z pewnością młodzi ludzie, ale też nowoczesne formy płatności. Nasza karta młodzieżowa SGB łączy oba te aspekty – zauważa Paulina Grala, kierownik Zespołu Płatności SGB-Banku SA. – Oryginalnie wygląda i daje dostęp do najpopularniejszych aktualnie możliwości bankowych. W sam dla młodych klientów, którzy stawiają przede wszystkim na płatności kartą, zarówno w sklepach, jak i w internecie, telefonem i „plastikiem”.
To kontynuacja minimalistycznej linii kart wprowadzonych przez Spółdzielczą Grupę Bankową przy okazji oferty „Konta TAK!”. Jej wizerunek wyróżnia szlachetna prostota w intrygującym pionowym układzie. Ciekawym uzupełnieniem jest jaskrawozielony brzeg karty, który powinien pomóc młodemu klientowi sprawnie odnaleźć ją w portfelu. Choć nawet to nie powinno być konieczne – po zarejestrowaniu jej w jednym z portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay), do zakupów wystarczy mu przecież smartfon, smartwatch lub smartband.
– Przy projektowaniu nowego wizerunku karty zależało nam na maksymalnym „wyczyszczeniu” przedniej strony karty, tak by oczy użytkownika cieszył tylko niczym niezaburzony projekt graficzny – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA. – Dlatego dane posiadacza umieściliśmy na rewersie i odeszliśmy od niewymaganego już miejsca na podpis. Srebrny chip komponuje się z minimalistyczną kolorystyką, a ta, wraz z pionowym układem „plastiku”, nawiązuje do naszej flagowej karty z sercem. Wierzę, że zgodnie z grafiką, karta odnajdzie drogę do serc naszych młodych klientów.
Jednolity wizerunek karty młodzieżowej obowiązuje na kartach Mastercard i Visa.
Źródło: SGB