PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRNowa Karta Premiowa Sodexo – nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży

Nowa Karta Premiowa Sodexo – nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży

Marketing i PR 09.12.2010 (17:24)

Sodexo Motivation Solutions, ekspert i lider w Polsce w dziedzinie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych, wprowadził do swojej oferty nowe narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi – przedpłaconą Kartę Premiową Sodexo.

Karta Premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukujących skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych. Przygotowując nowy produkt z kompleksowej oferty narzędzi motywacyjnych „360° dla biznesu” firma Sodexo zadbała, aby karta była jednocześnie praktyczna, efektowna i gwarantowała użytkownikom dostęp do szerokiej oferty promocji.

Dzięki wygodzie i bezpieczeństwu użytkowania, możliwości personalizacji wyglądu karty oraz ofercie atrakcyjnych rabatów na zakupy w tysiącach sklepów i punktów usługowych w całej Polsce, Karta Premiowa Sodexo jest uniwersalnym narzędziem wspierającym budowanie biznesowych relacji z klientami i kontrahentami.

„Karta Premiowa Sodexo jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, głównie w zakresie programów lojalnościowych. Przygotowując nowy produkt zwracaliśmy uwagę, aby był atrakcyjny zarówno dla firmy, jak i bezpośrednich użytkowników. Stąd m.in. pomysł na unikalną na rynku możliwość personalizacji, która sprawia, że Karta staje się dla firmy jednocześnie narzędziem promocji i reklamy.

Dla użytkowników przygotowaliśmy zaś szeroką ofertę rabatów, dzięki którym zakupy będą nie tylko szybkie i bezpieczne, ale też wyjątkowo atrakcyjne. Karta Premiowa Sodexo to idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw, szukających nowoczesnych narzędzi wsparcia biznesu.” – podsumował wprowadzenie nowego produktu Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.

Wsparcie wizerunku nowoczesnej firmy

Badania przeprowadzone na zlecenie Sodexo Motivation Solutions przez firmę ARC Rynek i Opinia pokazują, że karta przedpłacona jest jednym z najbardziej perspektywicznych narzędzi wsparcia biznesu, znajdującym zastosowanie we wszystkich programach i akcja organizowanych dla klientów oraz kontrahentów. Firmy, które wzięły udział w badaniu narzędzi z oferty „360° dla biznesu” Sodexo Motivation Solutions zgodnie stwierdziły, że Karta Premiowa otwiera nowe możliwości w zakresie budowania trwałych, pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi.

Wśród podstawowych zalet nowego produktu uczestnicy badania wymieniali przede wszystkim uniwersalność oraz nowoczesną, trwałą i atrakcyjną formę. Karta Premiowa wydawana jest we współpracy z Bankiem BPH na platformie VISA, co gwarantuje dostęp do 186 tysięcy punktów akceptujących w całej Polsce, a także umożliwia realizację płatności w internecie oraz wypłatę gotówki z bankomatów. Karta jest także narzędziem bezpiecznym – wydatki można w pełni kontrolować dzięki możliwości sprawdzania salda i historii transakcji zarówno przez internet – za pośrednictwem strony www.sodexo.pl, jaki w bankomatach Banku BPH i sieci Euronet, zaś w razie zgubienia, przedpłaconą Kartę Premiową Sodexo można w każdej chwili zastrzec.

Zaletą Kart przedpłaconych jest także możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne w przypadku długofalowych, wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane są zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem, a każda następna transakcja wykonywana jest szybko i przede wszystkim bezpłatnie. Dodatkową oszczędnością jest także logistyka karty – jej dostarczenie do odbiorcy jest szybkie, proste i tanie.

Nowa Karta Premiowa Sodexo to narzędzie nie tylko praktyczne, ale też efektowne. Z myślą o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość personalizacji Karty do potrzeb konkretnej firmy. Na Karcie Premiowej można umieścić dowolną grafikę lub logotyp, zmieniając ją w unikalny nośnik komunikatu reklamowego wspierającego wizerunek nowoczesnej i otwartej na współpracę firmy.

Z Kartą Premiową Sodexo 1+1 = 3

Nowa Karta Premiowa Sodexo gwarantuje szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników. Karcie towarzyszy bowiem bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty sięgające nawet 50% w ponad 4 tysiącach sklepów i punktów usługowych w całej Polsce.

Wśród partnerów Karty Premiowej znajdują się znane i cenione marki m.in. sieć sklepów sportowych Decathlon, markety ze sprzętem elektronicznym Media Markt i Saturn, sklepy dla dzieci SMYK oraz sieci popularnych marek odzieżowych Top Secret i Troll. Aby ułatwić korzystanie z atrakcyjnych ofert towarzyszących nowej Karcie, Sodexo uruchomiło internetową wyszukiwarkę promocji dostępną na stronie www.szukajpromocji.sodexo.info.pl. Wygodny w obsłudze program pozwala na znalezienie wybranego produktu w najniższej cenie najbliżej miejsca zamieszkania lub pracy użytkownika Karty.

To jednak jeszcze nie wszystkie atrakcje, towarzyszące nowej Karcie Premiowej. Posiadacze Kart Sodexo otrzymują również dostęp do PromoStrefy, internetowego klubu poszukiwaczy promocji. Po zalogowaniu się na stronie www.promostrefasodexo.pl użytkownik zyskuje możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w najkorzystniejszych cenach. W programie dostępny jest sprzęt tak znanych marek, jak Philips, Samsung czy Sony. Co tydzień czeka zaś promocja specjalna – możliwość nabycia jednego z artykułów taniej niż w innych, nawet internetowych sklepach. Nowa Karta Premiowa Sodexo jest już dostępna w sprzedaży.

Źródło: ConTrust

biznes Sodexo Pass 2010-12-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: biznes Sodexo Pass

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców