WIZYTA U ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA to druga edycja świątecznej Nagrody PAYBACK. Zeszłoroczne zainteresowanie akcją sprawiło, że nagroda pojawia się ponownie w ofercie Programu. Do wygrania jest podróż dla całej rodziny na koło podbiegunowe i spotkanie ze świętym Mikołajem. Akcję wesprze zaplanowana kampania informacyjna. Patronat mediowy nad akcją przyjęły magazyny: Dobre Rady oraz Przyślij Przepis.
Spośród osób, które w dniach od 10 do 24 listopada wejdą na stronę www.payback.pl i wymienią 499 punktów na los, PAYBACK wylosuje szczęśliwca, który wraz z rodziną, 8 grudnia wyjedzie do Laponii. W zabawie mogą wziąć udział tylko osoby, które zarejestrują lub posiadają już zarejestrowaną kartę PAYBACK. Posiadacze kart MasterCard PAYBACK lub osoby, które w czasie trwania akcji zamówią dowolną kartę MasterCard PAYBACK, kupując jeden los, drugi otrzymają gratis. Zwycięzca będzie mógł zabrać ze sobą trzy bliskie mu osoby.
– To już druga edycja świątecznej Nagrody Jedynej w Swoim Rodzaju. Ubiegłoroczna cieszyła się tak dużym zainteresowaniem uczestników Programu, że zdecydowaliśmy się ją powtórzyć. Ostatni rok pokazuje, że tego typu nagrody cieszą się coraz większym powodzeniem. Dlatego planujemy już kolejne. – zapewnia Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.
Akcję wesprze kampania komunikacyjna obejmująca działania na stronie Programu PAYBACK, dedykowany newsletter do wszystkich uczestników oraz materiały POS i informacje na stronach wybranych partnerów.
Za organizację akcji odpowiada agencja eventowa To Pestka, a za działania public relations – Inspirat Communications. Patronami medialnymi są magazyn Dobre Rady i Przyślij Przepis. Relację z pobytu w Laponii będzie można zobaczyć na www.payback.pl.
Szczegółowe informacje na temat WIZYTY U ŚW. MIKOŁAJA dostępne są od 10 listopada na stronie www.payback.pl.
Źródło: Inspirat Communication Consultancy