W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank prezentuje zalety swojego sztandarowego produktu – pożyczki gotówkowej z gwarancją najniższej raty, która obowiązuje przez cały okres kredytowania. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny zatytułowany „Pociąg” oraz jego 15-sekundową, skróconą wersję. W najnowszej reklamie Alior Banku „Melonikowiec” pomaga Klientowi dogonić pociąg z jego marzeniami – w spocie podkreślają to słowa: „łatwiej dogonić marzenia wybierając najtańszą pożyczkę”. Jest to kolejna reklama TV, w której można usłyszeć charakterystyczny głos znanego aktora Wojciecha Malajkata.
Spot jest emitowany w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP1, TVP 2, TVN, TVN7, TVN24, TVP Seriale, TV4, Puls, Polsat 2 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych. Można go także obejrzeć na oficjalnym kanale Alior Banku w serwisie YouTube – video.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie komunikacja w Internecie, obejmująca m.in. banery wyświetlane na portalach o największym zasięgu, dystrybucję e-mailingu oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Reklamy internetowe będą prowadzić na dedykowaną stronę: http://pozyczka.aliorbank.pl, zawierającą szczegóły oferty pożyczki gotówkowej Alior Banku.
Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL, a za kreacje internetowe –Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Production.