Bank Pocztowy ma nową, przyjazną Klientowi stronę internetową.
W pierwszym momencie po wejściu na www.pocztowy.pl wzrok przykuwa nowoczesny wygląd serwisu i jego ciepła kolorystyka. Nowa strona Banku Pocztowego to jednak przede wszystkim nowe funkcjonalności i rozwiązania, mające na celu ułatwienie Klientowi poruszanie się w serwisie.
-Przed rozpoczęciem prac nad nową stroną bardzo dokładnie przeanalizowaliśmy to, w jaki sposób użytkownicy korzystali z dawnej strony, co ich na niej najbardziej interesowało, co mogło stanowić problem. Aktualnie www.pocztowy.pl jest serwisem, który powinien być czytelny i funkcjonalny, przez co przyjazny klientowi – mówi Piotr Ludwisiak, Dyrektor Departamentu Kanałów Mobilnych w Banku Pocztowym.
Jedną z głównych zalet strony jest uproszczona nawigacja, która pozwala łatwiej znaleźć interesujący użytkownika produkt i otrzymać o nim możliwie dużo informacji. Jest to możliwie m.in. dzięki rozdzieleniu opisu produktu do zakładek tematycznych. By dowiedzieć się szczegółów, kient może wybrać spośród zakładek „Korzyści”, „Parametry”, „Jak wnioskować” i „Dokumenty”. Przy produktach kredytowych do dyspozycji użytkownika jest również „Kalkulator”.
Ułatwieniem ma być również użyty w treści strony język. Założeniem było opisywanie produktów i usług bankowych w możliwie jak najprostszy i zrozumiały sposób. – To, w jaki sposób mówimy o produkcie ma kolosalne znaczenie. Dlatego staraliśmy się opisywać wszystko tak, by było zrozumiałe nawet dla osób, które nie mają częstego kontaktu z bankowością – dodaje Piotr Ludwisiak. Uzupełnienie treści strony stanowią dostępne użytkownikom po kliknięciu w wybrany link Tabele.
Strona www.pocztowy.pl będzie w dalszym ciągu rozwijana, a dostępne już teraz podstrony z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ) i słowniczkiem trudniejszych pojęć będą uzupełniane o nowe hasła.
Źródło: Bank Pocztowy