Citi Handlowy przedstawia odświeżoną stronę internetową dla klientów bankowości detalicznej. Realizując podstawowe założenia strategii, Citi Handlowy wprowadza nowy wymiar w komunikacji internetowej z klientem.
Nowy układ strony, przejrzyste komunikaty, funkcjonalne systemy rozdzielcze uzupełnione o ważne informacje dotyczące produktów czy newsletter dla klientów to tylko namiastka zmian, jakie bank systematycznie wprowadzać będzie na swojej stronie internetowej w 2010 roku.
Naszym celem jest stworzenie przejrzystego serwisu, który zachęcać będzie klientów Citi Handlowy do jak najdłuższego i najczęstszego kontaktu online z bankiem. Zmiany wprowadzamy w oparciu o szczegółowe badania. Obserwujemy zachowania naszych klientów. To klienci doradzają nam, jakie rozwiązania powinniśmy wdrożyć i które funkcjonalności udoskonalić, tłumaczy Damian Zozula, dyrektor Departamentu Usług Internetowych, W tym roku skupimy się na pogłębianiu komunikacji internetowej z klientem. Wprowadziliśmy kanał RSS, na stronie banku pytamy użytkowników o opinie na temat naszego serwisu, ale to dopiero początek naszego otwarcia na potrzeby klienta.
Z początkiem roku klienci indywidualni Citi Handlowy otrzymali serwis www.online.citibank.pl bogatszy o szczegółowe informacje dotyczące produktów. Dzięki funkcjonalnemu systemowi rozdzielczemu w sekcji „Przydatne informacje”, która widoczna jest zawsze w prawym dolnym rogu strony, klienci mogą szybko i łatwo odnaleźć podstawowe informacje na temat cen, prowizji i warunków konkretnej oferty. Sekcja „Przydatne informacje” zawiera oficjalne dokumenty dotyczące produktów, takie jak Regulaminy czy Tabela Opłat i Prowizji.
Przeprowadzone przez Citi Handlowy badania z zakresu użyteczności pozwoliły udoskonalić lub wyeliminować funkcjonalności i rozwiązania, które dla użytkownika serwisu były zbyt trudne lub nie były intuicyjne. Zaangażowanie klientów banku w proces badawczy zaowocowało także stworzeniem nowego układu strony oraz udoskonaleniem nawigacji. Układ strony pozwala teraz na szybkie dotarcie do potrzebnych informacji o ofercie, niezbędnych dokumentów i procedur. Nowa strona zawiera menu kontekstowe. Na nowo posegregowano także produkty wprowadzając oddzielną kategorię dla produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych.
Dobrze poinformowany klient to nadrzędny cel dla Citi Handlowy. Bank wzbogacił, więc kanały komunikacji z klientem i na odświeżonej stronie Citi Handlowy zaprasza klientów indywidualnych do skorzystania z elektronicznego newslettera oraz aktywowania kanału RSS z aktualnościami Banku.
Odświeżona strona internetowa dla klientów indywidualnych Citi Handlowy: www.online.citibank.pl
Źródło: Citi Handlowy