– Stworzyliśmy serwis jeszcze bardziej przyjazny dla internautów rozważających inwestycje w nasze fundusze oraz dla klientów, którzy regularnie odwiedzają serwis. Założyliśmy, że zarówno wygląd graficzny, jak i nawigacja muszą być przyjazne w odbiorze, proste w obsłudze, czyli umożliwiać szybkie dotarcie do informacji – wyjaśnia Agnieszka Padzik- Wołos, menadżer ds. marketingu w Union Investment TFI S.A., odpowiedzialna za projekt.
Najważniejszą zmianą jest podział oferty funduszowej w sekcjach dla klientów indywidualnych i dystrybutorów ze względu na kategorie funduszy. Dzięki temu już przy pierwszym kontakcie ze stroną, osoby zainteresowane mają możliwość łatwego i wygodnego zapoznania się z ofertą towarzystwa.
Efektem wprowadzonych zmian jest przeorganizowanie dużej ilości informacji zgromadzonych dotychczas w ramach jednej struktury.
Dodatkowo w celu łatwiejszej nawigacji, zwiększono liczbę linków, umożliwiając w ten sposób sprawniejsze poruszanie się w różnych sekcjach. W konsekwencji klienci mogą szybciej dotrzeć m.in. do tabeli opłat, bieżących i archiwalnych wycen, subskrypcji wycen, informacji o zakupie jednostek czy informacji o promocjach subfunduszy. Ponadto osobno wyodrębnione zostały skróty prospektów informacyjnych poszczególnych subfunduszy.
Wraz z polską wersją strony internetowej, uruchomiona została strona anglojęzyczna.