Nowa placówka to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 biur korporacyjnych.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto, w każdym biurze klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
– Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb”- podkreśla Tomasz Bogus, dyrektor Banku ds. rozwoju sieci placówek korporacyjnych. „W BRE Banku wyznajemy zasadę, że liczą się przede wszystkim ludzie, dlatego zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Przyjazne wnętrza, jakie przygotowaliśmy w naszych placówkach, mają nam w tym pomóc – dodaje.