W losowaniu nagród może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej 4 litry dowolnego oleju marki Castrol i w dniu zakupu wyśle SMS-a o treści CASTROL na numer 7216 (całkowity koszt – 2,44 PLN z VAT). Każdego dnia spośród zgłoszonych osób wyłaniany będzie laureat. Zwycięzca otrzyma komplet opon zimowych Michelin o wartości do 3000 PLN.
W promocji wykorzystano wizerunek zespołu rajdowego Castrol BP Ultimate Mitsubishi oraz rekomendacje ekspertów w dziedzinie motoryzacji – kierowcy Macieja Lubiaka i pilota Macieja Wisławskiego.
Areną konkursu będą sklepy motoryzacyjne, hiper- i supermarkety, stacje benzynowe oraz warsztaty (także autoryzowane). Castrol kieruje najnowszą akcję do kierowców samochodów osobowych świadomych potrzeby przygotowania pojazdu do sezonu jesienno-zimowego.
Spoty promujące konkurs przez trzy tygodnie będą emitowane w Radiu ZET, Trójce, Radiu ESKA i w Antyradiu. W dwóch półminutowych reklamach będzie można usłyszeć śpiewających rajdowców – Lubiaka i Wisławskiego.
Dla potrzeb akcji Castrol zawarł strategiczne partnerstwo medialne z tygodnikiem „Auto Świat”. W myśl umowy magazyn zajmie się rozpropagowaniem konkursu na swoich łamach. W rewanżu Castrol umożliwi „Auto Światowi” dostęp do swoich kanałów dystrybucji.
Dodatkowym wsparciem promocji będzie kampania wizerunkowa marki Castrol oraz Castrol GTX Magnatec. Na antenie TVP, Polsatu, TVN, TV4, Discovery, Canal+, National Geographic, Planete, Ale Kino!, Reality TV i AXN pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty.