Małgorzata Tul jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po zakończeniu studiów pracowała w agencjach Ink&Company, Chili Public Relations, IQ Marketing oraz ID Marketing. Doświadczenie zdobyła przy realizacji projektów dla MarcPol, Black Red White S.A., Isostar, Almedica, Wartner Medical Products, Go Internet, Supernova – Med, ENEL – MED, McDonald`s Polska, Prokom Software S.A. oraz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Najchętniej odpoczywa przy europejskich filmach, muzyce alternatywnej i dobrej książce historycznej.
Sprawdź także:
17.12.2025 (14:48)
– informacja prasowa
Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …
17.12.2025 (14:46)
– informacja prasowa
BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …
17.12.2025 (14:44)
– informacja prasowa
Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …
17.12.2025 (14:43)
– informacja prasowa
Zdrowie psychiczne pracowników: w polskich firmach nie dzieje się dobrze
Czy Twoje miejsce pracy sprzyja zdrowiu psychicznemu i emocjonalnemu? Takie pytanie Instytut Great Place To Work …
17.12.2025 (14:42)
– informacja prasowa
Stabilizacja na rynku consumer finance. Polacy ostrożni, ale w coraz lepszej kondycji finansowej
W IV kwartale 2025 r. Barometr Rynku Consumer Finance osiągnął 96,6 pkt., potwierdzając utrzymującą się od …
17.12.2025 (14:39)
– informacja prasowa
CyberRescue w Banku Pekao
Na święta Bank Pekao S.A. daje swoim klientom prezent – bezpłatną usługę CyberRescue, która zapewnia wsparcie …
