Małgorzata Tul jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po zakończeniu studiów pracowała w agencjach Ink&Company, Chili Public Relations, IQ Marketing oraz ID Marketing. Doświadczenie zdobyła przy realizacji projektów dla MarcPol, Black Red White S.A., Isostar, Almedica, Wartner Medical Products, Go Internet, Supernova – Med, ENEL – MED, McDonald`s Polska, Prokom Software S.A. oraz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Najchętniej odpoczywa przy europejskich filmach, muzyce alternatywnej i dobrej książce historycznej.
Sprawdź także:
09.01.2025 (21:15)
– informacja prasowa
Generatywna sztuczna inteligencja (Gen AI) zmienia sposób robienia zakupów
Generatywna sztuczna inteligencja (Gen AI) zmienia sposób robienia zakupów – aż 71% konsumentów i konsumentek …
09.01.2025 (21:08)
– informacja prasowa
Klarna „Zapłać w 3 ratach” dostępna dla klientów Zalando w Polsce i za granicą
Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z …
09.01.2025 (21:05)
– informacja prasowa
zondacrypto Głównym Partnerem AS Monaco Basket w koszykarskiej Eurolidze
zondacrypto ogłasza nową koszykarską współpracę jako Główny Partner AS Monaco Basket w rozgrywkach Euroligi. …
09.01.2025 (21:02)
– informacja prasowa
mBank przygotował klientom finansowe podsumowanie roku
mBank przygotował dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej finansowe podsumowanie roku. Klienci dowiedzą się z …
08.01.2025 (22:04)
– informacja prasowa
Comarch z kampanią o sztucznej inteligencji
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
08.01.2025 (22:02)
– informacja prasowa
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …