Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej, promującej możliwość przechowywania kart lojalnościowych w Aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Euforia użytkownika Aplikacji mobilnej Banku Millennium pojawia się, kiedy nie musi już biegać ze wszystkimi kartami lojalnościowymi w portfelu. – mówi Radek Kotarski w nowej reklamie pokazującej wygodę korzystania z kart lojalnościowych za pomocą telefonu.
Skrytka na karty w Aplikacji mobilnej to udogodnienie dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia, mają dość noszenia plastików w portfelu, a portfela ze sobą. Aplikacja umożliwia przechowywanie i łatwe katalogowanie wizerunków kart w pamięci telefonu i korzystanie z nich w sklepach i punktach usługowych. Proces jest bardzo prosty – wystarczy sfotografować kartę lojalnościową, włożyć do telefonicznego schowka o pojemności do 30 kart i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.
Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. W ramach działań reklamowych dla nowej Aplikacji mobilnej Banku Millennium prowadzona jest także kampania w internecie.
Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.