Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Konta Oszczędnościowego Banku Millennium, promująca specjalną ofertę, w ramach której wpłacający nowe środki do 50 tys. zł, mogą zyskać nawet 2,7% w skali roku przez 3 miesiące.
W nowej reklamie Radek Kotarski opowiada o winie. Ten szlachetny trunek towarzyszy ludziom od niepamiętnych czasów. W dawnej Persji było towarem tak cennym, że czasami stosowano je jako walutę. Dzisiaj również potrafi osiągać ogromną wartość. Oszczędności, podobnie jak wino, potrzebują czasu, by nabrać większej wartości. Wystarczy więc wpłacić je na Konto Oszczędnościowe i patrzeć, jak dojrzewają, nie tracąc przy tym dostępu do pieniędzy.
W ramach nowej promocji posiadacze Konta 360° wpłacający na Konto Oszczędnościowe nowe środki do 50 tys. zł zyskają 2,7% w skali roku przez 3 miesiące. Dla kwot powyżej 50 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,2% w skali roku. Klienci posiadający inne rachunki w Banku Millennium również mogą skorzystać z promocji i zyskać 2,5% w skali roku przez trzy miesiące, a dla kwot powyżej 50 tys. zł 2% w skali roku. Promocja trwa do 19 marca 2016 r.
Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. W ramach działań reklamowych dla Konta Oszczędnościowego prowadzona jest także kampania w internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.