Bank Millennium rozpoczyna w piątek nową kampanię wizerunkową podkreślającą najważniejsze wartości marki: nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach takich jak solidność, kompetencja i zrozumienie klienta.
Ta kampania otwiera nowy etap komunikacji Banku Millennium. Poprzedzona była badaniami oczekiwań klientów wobec banków i postrzegania Millennium. Pokazały one, że dla części klientów ciągle ważne są tradycyjne relacje, współpraca z doradcą, który wszystko wyjaśni oraz bliskość oddziału. Dla większości klientów dostęp do usług banku przez internet, możliwość załatwienia spraw wygodnie, bez wizyty w banku, to dziś warunek konieczny. Bank Millennium odpowiada na potrzeby obu grup, bo ma zarówno szeroką sieć oddziałów, wysoką jakość obsługi jak i nowoczesną bankowość internetową, mobilną i telefoniczną przez 24 godziny na dobę. Nasi klienci doceniają szczególnie wygodę i funkcjonalność bankowości internetowej, wielokrotnie uznawanej za najlepszą w Polsce przez niezależny magazyn finansowy Global Finanse.
Myślę, że właśnie to połączenie dobrej jakości obsługi z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi ułatwiającymi bankowanie zapewniło nam najwyższy poziom satysfakcji klientów z usług bankowych w Polsce (wg badania klienci Banków Polsce Millward Brawn SMG/KRC za 2011) – mówi Beata Krupińska, Kierująca Departamentem Komunikacji Marketingowej. Bank Millenium rozumie zarówno tradycjonalistów jak i klientów lubiących najnowsze rozwiązania technologiczne. Stawiamy na tradycyjną bankowość w nowoczesnym wydaniu. Właśnie o tym opowiada nowy spot.
Poprzednia, animowana kampania reklamowa przyniosła bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Od jej startu, czyli od września ubiegłego roku, bank otworzył blisko 350 tysięcy nowych kont. Reklamy, a szczególnie ostatnia odsłona, promująca Dobre Konto, wzbudziły dużo pozytywnych emocji, zwłaszcza wśród młodszych klientów. Internauci odwiedzili wówczas bankowy kanał You Tube ponad pół miliona razy i zostawili wiele pozytywnych komentarzy.
W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Jesienią bank planuje również kampanie produktowe.