PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNowa strona BIG InfoMonitor

Nowa strona BIG InfoMonitor

Informacje 06.11.2020 (12:12) informacja prasowa

Ruszyła nowa strona internetowa BIG InfoMonitor będąca pierwszym etapem większej inicjatywy mającej na celu poprawę user experience klientów. Kolejnym krokiem będzie nowy system transakcyjny, który został właśnie udostępniony pilotażowo pierwszym klientom.

Tematyka wiarygodności finansowej, długów, zatorów płatniczych, jaką zajmuje się BIG InfoMonitor, nie jest łatwa dla odbiorców, nawet jeśli są nimi profesjonaliści, dlatego tak dużym wyzwaniem był jasny i zrozumiały przekaz oraz łatwe, intuicyjne rozwiązania dla każdego użytkownika.

Nowa strona www.big.pl niesie ze sobą nową jakość zarówno w warstwie komunikacyjnej, graficznej jak i informacyjnej. Skupia się na potrzebach firm, które użytkownik na pierwszy rzut oka rozpozna i z łatwością dobierze najlepsze rozwiązania, które podpowie mu system.

W czasach epidemii, gdy pułapka zatorów płatniczych może być szczególnie groźna dla firm, sprawdzanie wiarygodności finansowej kontrahentów i odzyskiwanie już istniejących długów są szczególnie istotne. Na nowej stronie www.big.pl klient biznesowy szybko odnajdzie informacje o ofercie BIG InfoMonitor. Znajdzie również kilka najbardziej popularnych pakietów usług, a jeśli będzie chciał dopasować ofertę do swoich potrzeb, łatwo zamówi rozmowę z doradcą BIG.

W części dla konsumentów przedstawiono usługi z perspektywy najczęstszych potrzeb klientów indywidualnych. W serwisie znalazło się również sporo miejsca na edukację – z porad można się dowiedzieć, czym jest rejestr dłużników, jak sprawdzić długi potencjalnego kontrahenta czy jak zweryfikować status własnej firmy w Rejestrze Dłużników.

Z kolei nowy system transakcyjny Biznes.BIG.pl pozwoli na łatwiejsze i bardziej intuicyjne korzystanie z usług takich jak sprawdzanie wiarygodności finansowej kontrahentów, zarówno konsumentów jak i firm, czy dodawanie niespłaconych zobowiązań do Rejestru Dłużników prowadzonego przez BIG InfoMonitor.

– Wprowadziliśmy nowe funkcjonalne rozwiązania, zgodne z trendami rynkowymi i oczekiwaniami użytkowników. Jednocześnie udało nam się zachować łatwy dostęp do najczęściej poszukiwanych przez użytkowników informacji. – Przeprowadziliśmy wiele rozmów z klientami i badań, dzięki czemu uzyskaliśmy cenne informacje o potrzebach użytkowników, sposobach myślenia i mówienia o problematyce długów i wiarygodności finansowej – wskazuje Paweł Szarkowski, dyrektor Departament Marketingu i PR BIG InfoMonitor. Nowa strona jest elementem szerszej strategii budowania user experience, dzięki której BIG InfoMonitor będzie jeszcze bliżej swoich Klientów – dodaje.

Zarówno strona internetowa BIG InfoMonitor jak i system transakcyjny zostały zaprojektowane od podstaw i dostosowane do najnowszych standardów rynkowych. Projektowanie było poprzedzone audytem istniejących rozwiązań, warsztatami i badaniami z użytkownikami. Wynikiem etapu analitycznego był obszerny raport, który wskazywał na obszary do poprawy zarówno w zakresie komunikacji jak i w obszarze funkcjonalnym.

Wspólnie z pracownikami BIG InfoMonitor zbudowano persony zakupowe i mapy empatii, na podstawie których zdefiniowane zostały potrzeby i odpowiedni język komunikacji.

– W trakcie prac nad projektem udział w warsztatach wzięło ponad 20 interesariuszy klienta reprezentujących obsługę klienta, sprzedaż, marketing i inne obszary. Spotkania te w zestawieniu z przeprowadzonymi badaniami i analizą ekspercką dostarczyły cennej wiedzy do zaprojektowania nowego serwisu. Struktura portalu odzwierciedla segmenty rynkowe i persony zakupowe, dzięki czemu klienci łatwiej rozpoznają swój problem i dopasują produkty i usługi. Wsłuchanie się w to, co mówią klienci, pozwoliło z kolei na zaproponowanie przyjaznej dla użytkownika komunikacji nacechowanej prostą nomenklaturą i zwrotami, których on sam używa. Zauważyliśmy, że BIG InfoMonitor kładzie duży nacisk nie tylko na jakość oferowanych produktów, ale także rzetelność i transparentność komunikacji na każdym etapie współpracy z klientem. – podkreśla Igor Farafonow ekspert z firmy Uxeria. – Jestem pod dużym wrażeniem odpowiedzialnego podejścia klienta do współpracy i zaangażowana różnych zespołów w tworzenie nowej strony – dodaje.

Dużym wyzwaniem na etapie wdrożenia było dostosowanie nowego portalu do bardzo wysokich wymagań bezpieczeństwa stawianych przez Grupę BIK oraz integracja z istniejącymi systemami m.in. systemem obsługi leadów oraz systemem umożliwiającym sprawdzenie poziomu strony, czy dana firma posiada aktualny certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo. Nowa strona jest również w pełni responsywna, dzięki czemu wyświetli się poprawnie na urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

– Nowa strona BIG InfoMonitor doskonale wpisuje się w aktualne trendy prowadzenia użytkownika krok po kroku od problemu do rozwiania. Pokazane na stronie historie konkretnych ludzi angażują użytkownika i dopiero na końcu prezentowane jest rozwiązanie. Cieszę się, że mogliśmy być częścią tego projektu i mam nadzieję, że nowa strona przełoży się na efekty biznesowe dla naszego klienta – mówi Ireneusz Różycki, właściciel firmy UV Design odpowiedzialnej za wdrożenie nowego portalu. – Wdrożenie strony BIG było też dla nas doskonałą okazją do zbudowania serwisu zgodnego z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. Spełnienie bardzo wysokich wymagań klienta zdefiniowanych w tym obszarze, jest dla nas powodem do dumy i osobistej satysfakcji – dodaje Ireneusz Różycki.

Średnio co 1,5  sekundy z Rejestru Dłużników BIG pobierany jest raport o zaległym zadłużeniu

BIG InfoMonitor zgodnie z Ustawą o BIG* prowadzi Rejestr Dłużników, służący do zbierania informacji o zaległym zadłużeniu osób i firm. Jako jedyny BIG na rynku umożliwia dostęp do części danych o kredytach z bazy Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich. Stanowi podstawę wymiany informacji pomiędzy sektorem bankowym i pozostałymi sektorami gospodarki. Średnio co 1,5  sekundy z Rejestru Dłużników BIG pobierany jest raport o zaległym zadłużeniu. W 2019 roku BIG InfoMonitor udostępnił ponad 25,1 mln raportów i już 15,6 mln w bieżącym roku. Na koniec września w bazie BIG InfoMonitor znajdowało się ponad 88,5 mln informacji gospodarczych o opóźnianych i terminowych płatnościach osób i firm.

Źródło: BIG InfoMonitor

2020-11-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców