Noble Bank, znany na polskim rynku private banking, uruchomił nową stronę internetową. Kompozycja wysokiej funkcjonalności strony z wysmakowaną stylistyką typową dla marek luksusowych, przełamuje schematy komunikacji większości banków na polskim rynku.
Łącząc wizerunek banku jako elitarnej instytucji o bogatej tradycji z nowoczesnym sposobem działania, strona podkreśla dodatkowo kluczową wartość usług private banking – charakterystyczna, mozaikowa ekspozycja produktów oddaje ich mnogość, ale też fakt, że dobrane indywidualnie dla każdego klienta, tworzą szytą na miarę, najwyższej klasy całość.
Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa i kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom, cechując się innowacyjnością oraz elastycznym podejściem. Założeniem projektu nowej strony Noble Banku jest przełamanie schematów, powielanych przy tworzeniu stron www przez większość banków na rynku. Strona, adresowana do najzamożniejszych klientów, ma podobnie jak wszystkie pozostałe pola aktywności Banku, oferować klientom coś znacznie więcej niż kafeteria produktów – jej zadaniem jest podkreślenie kompleksowego doradztwa oraz prestiżu, będących unikalną cechą usług private banking.
„Noble Bank jest marką, która potrzebuje szczególnej oprawy wizualnej. Jej charakter musi odzwierciedlać pozycję i wizerunek marki Noble na rynku usług bankowych. Dlatego w projekcie położyliśmy duży nacisk na elementy wizerunkowe – wykorzystaliśmy rozwiązania wizualne charakterystyczne raczej dla dóbr luksusowych niż dla typowej komunikacji banków. Poprzez swój minimalistyczny wygląd i treść, ograniczoną do niezbędnego minimum, grafika nawiązuje do stron internetowych takich marek jak Bentley, Moët & Chandon czy Chanel, będących ikonami luksusu na świecie. Minimalizm w designie – kolorze, architekturze informacji i treści – podkreśla elegancję, wyjątkowość i subtelność marki, Jednocześnie, dobór zdjęć symbolizujących ponadczasowe wartości
i tradycję, oddaje główny claim marki: ‘Noble Bank – Bank na pokolenia’” – mówi Katarzyna Grzybczak, Dyrektor Marketingu Noble Bank.
Wyzwanem graficznym było połączenie wizerunku banku jako elitarnej instytucji o bogatej tradycji z jej nowoczesnym sposobem działania. Przejrzysta nawigacja i szata graficzna zachęcają użytkownika do podróży po świecie private bankingu – podróży po najszerszej w Polsce bankowej ofercie inwestycyjnej i poznania wszechstronności proponowanych przez Noble Bank rozwiązań inwestycyjnych, z obszaru zarządzania majątkiem, doradztwa biznesowego, ale też unikalnych usług art bankingu czy concierge. Produkty eksponowane są w formule mozaiki – oddaje to z jednej strony ich mnogość, a z drugiej fakt, że istotą private bankingu jest stworzenie idealnej dla potrzeb danego klienta, szytej na miarę i stworzonej z wielu różnych produktów i usług oferty.
Nowa strona Noble Banku, pełniąc raczej funkcję klasycznej wizytówki niż butiku sprzedażowo- informacyjnego, także swoją konstrukcją wpisuje się w charakter usług private banking – daje użytkownikom możliwość zapoznania się z szerokim portfolio usług oferowanych przez Bank, zachęcając jednak do bezpośredniej rozmowy z Bankierem. W tym celu strona posiada funkcję, dzięki której użytkownicy mogą dodawać poszczególne przeglądane usługi do „koszyka“ tematów rozmowy z Bankierem. Po kliknięciu na zakładkę Kontakt, klient ma już zapisane wybrane wcześniej zagadnienia do omówienia. Na stronie dostępna jest także innowacyjna mapa – lokalizację każdego z 17 ekskluzywnych oddziałów Noble Banku można obejrzeć dzięki użyciu google street view.
Za realizację projektu odpowiada studio kreatywne Huncwot.
Źródło: Noble Bank