Zmiana związana jest z nowymi trendami na rynku mediów. Zauważyć można wyraźne ukierunkowanie na media wizualne. Konkurencja to nie tylko, prasa branżowa, ale także telewizja, a przede wszystkim internet. – powiedział Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”. Misja naszego magazynu a także jego zawartość merytoryczna pozostają bez zmian. W dalszym ciągu wspieramy wszystkich którzy chcą osiągnąć sukces w biznesie – dodaje redaktor naczelny.
Nowa szata graficzna magazynu to przejrzystość uporządkowanie i łatwość w odbiorze. Kreacją kampanii i layoutu „Brief” zajmowała się agencja Adwertajzing, natomiast nad zmianą logo pracowała agencja DN Studio. W odświeżonej formule magazynu znaleźć można: więcej case’ów, wywiadów, więcej informacji merytorycznych a wszystko podane w bardziej przejrzystej formie. Dzięki wprowadzonym zmianom „Brief” stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalnym magazynem na rynku.