Grupa Ubezpieczeniowa Europa po 6 latach wprowadza zmieniony logotyp i system identyfikacji wizualnej. Symbol wyraża innowacyjność oraz profesjonalizm firmy, które stanowią podstawę jej intensywnego rozwoju.
Jednym z najważniejszych elementów odświeżenia wizerunku jest wdrożenie odmienionego logo oraz zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej, obejmującej materiały używane w komunikacji z rynkiem. Kolorystyka opiera się na połączeniu witalnego burgunda i szarości. Stonowana typografia zestawiona z nowoczesnym, dynamicznym znakiem graficznym symbolizuje dwa źródła sukcesu firmy – innowacyjność i profesjonalizm.
Do tej pory Europa komunikowała się poprzez kolor granatowy i bordowy, odwołujące się do obowiązującego kilka lat temu kanonu wizerunkowego – powagi i wiarygodności instytucji finansowej.
– Zmiana symboliki stosowanej przez nasze spółki jest konsekwencją dynamicznego rozwoju Grupy. Odnowienie wizerunku marki Europa otwiera kolejny etap komunikacji skierowanej do naszych klientów i rynku, opartej na wartościach: innowacyjni, profesjonalni, skuteczni. Osiągamy sukcesy biznesowe i jesteśmy liderem bancassurance, oferując produkty ubezpieczeniowe we współpracy z bankami. Obecne zmiany dopasowują logotyp do realizowanej filozofii działania grupy i naszej wysokiej pozycji rynkowej – mówi Jacek Podoba, prezes TU Europa SA i TU na Życie Europa SA.
Grupę Ubezpieczeniową Europa tworzą: Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa SA. Europa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych jako jedna z dwóch firm ubezpieczeniowych.
Źródło: Europa