W obszarze bankowości detalicznej:
– osiągnięcie poziomu 1,2 mln aktywnych klientów,
– osiągnięcie 6% udziału w rynku funduszy inwestycyjnych,
co łącznie pozwoli na osiągnięcie 6% udziału w rynku środków klientów detalicznych.
W obszarze kredytów detalicznych:
– osiągnięcie 12% udziału w rynku kredytów hipotecznych pod względem wartości portfela kredytów,
– osiągnięcie 8% udziału w rynku kart kredytowych pod względem liczby kart,
– osiągnięcie poziomu 2 mld zł w zakresie sprzedaży pożyczek gotówkowych,
co łącznie pozwoli na osiągnięcie 8% udziału w rynku kredytów detalicznych.
W obszarze bankowości przedsiębiorstw:
– pozyskiwanie 1500 nowych klientów MŚP rocznie,
– zwiększanie przychodów netto w bankowości przedsiębiorstw o 20% rocznie,
– osiągnięcie 7% udziału w rynku w zakresie sprzedaży leasingu ruchomości.
Kolejnym krokiem w realizowanym obecnie projekcie rozwoju oddziałów będzie otwarcie dodatkowych 100 oddziałów (do końca 2009 r.), w stosunku do pierwotnie deklarowanej liczby 160-ciu placówek. Zwiększone cele programu ekspansji są rezultatem lepszych od spodziewanych wyników bieżącego programu rozbudowy sieci oddziałów oraz rosnącego potencjału polskiego sektora bankowego.
Bank ogłasza także nowe, średniookresowe cele finansowe:
– wskaźnik zwrotu z kapitału netto (ROE) wyniesie 20%,
– wskaźnik Koszty/Dochody wyniesie 55%.
Cele te bank zamierza osiągnąć na koniec 2009 roku.