Nowe Centra Finansowe powstały w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 12/14 i w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 40. Podstawową funkcją Centrów jest doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych (przede wszystkim hipotecznych) i inwestycyjnych. W nowych centrach mBank proponuje swoim Klientom również bezpłatną obsługę rachunków za pośrednictwem Internetu oraz mLinii, a także możliwość dokonania bezprowizyjnej wpłaty gotówki. W Centrach tych wyodrębnione są trzy strefy: mKREDYTY, mINWESTYCJE i mRACHUNKI.
Otwierając Centra Finansowe mBank niweluje bariery związane z zakupem skomplikowanych produktów kredytowych przez Internet. Obecnie Klienci mBanku mogą korzystać z czternastu centrów. Do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych czterech lokalizacji.
Jednocześnie mBank rozszerzył sieć wpłatomatów o kolejne sześć urządzeń m.in. w Warszawie, Bydgoszczy i Poznaniu. Obecnie w mKIOSKACH oraz Centrach Finansowych działa ich już siedemnaście. Docelowo wpłatomaty mają znajdować się w każdym mKiosku i większości Centrów.
Centra Finansowe nie oznaczają odejścia mBanku od pierwotnego modelu biznesowego, ani zmian w polityce cenowej. Internet pozostaje podstawowym kanałem obsługi i komunikowania się z Klientami.Od początku działalności, strategia funkcjonowania mBanku uległa pewnym zmianom w stosunku do początkowych założeń. Z wirtualnego banku drugiego wyboru mBank przekształcił się w instytucję finansową oferującą produkty bankowe i nie-bankowe o najwyższej jakości, przy najniższych możliwych cenach. Zwiększona została również gama zarówno elektronicznych, jak i naziemnych kanałów dostępu do banku. Centra stanowią odzwierciedlenie mBanku w świecie rzeczywistym. Dzięki przeniesieniu idei komunikacji z serwisu internetowego do obiektów w świecie rzeczywistym, utrzymana została spójność przekazywanych komunikatów, a jednocześnie podkreślona została specyfika mBanku, jako banku elektronicznego o niepowtarzalnym charakterze.