„- Chcemy, żeby liczba klientów podwoiła się nam w tym roku. Planujemy pozyskać nowych 100 tys. klientów – mówi Sabina Salamon, rzecznik prasowy Deutsche Banku PBC, który obsługuje obecnie 100 tys. kont.” donosi dziennik.
„Instytucja przygotowała siedem nowych rachunków: dla młodzieży, uniwersalny (dostępny też bez opłat), dla klientów po 50. roku życia, konto przeznaczone przede wszystkim dla osób zaciągających kredyty hipoteczne, rachunek dla zainteresowanych produktami inwestycyjnymi oraz dla zamożnych osób.” informuje „Rzeczpospolita”.
Klienci mają w czym wybierać – banki poszerzają swoje oferty o nowe typy rachunków dostosowane specjalnie do potrzeb konkretnych grup odbiorców. Ale zazwyczaj klienci zwracają największą uwagę na liczbę placówek i bankomatów, jakie posiada dany bank.
Więcej w artykule „Deutsche Bank PBC wchodzi do walki o konta” w „Rzeczpospolitej”.