Większe kwoty, wakacje pożyczkowe i wniosek składany całkowicie online. To zmiany w pożyczkach Zaplo, które zapowiedziała grupa 4Finance. Drugą markę pożyczkodawcy, znanego głównie z Vivusa, będzie wspierała intensywna kampania reklamowa. Dzięki połączonym siłom Vivusa i Zaplo pożyczkodawca chce zostać liderem rynku pożyczkowego jeszcze w tym roku.
– Dzisiaj 26 milionów Polaków jest już aktywnych w internecie. Obserwacja trendów rynkowych utwierdziła nas w przekonaniu, że trzeba postawić na nowoczesne technologie i cyfrowe wersje produktów. Klienci coraz częściej rezygnują z tradycyjnych kanałów brania pożyczek. Tam standardem są formalności na etapie wnioskowania i uciążliwy model spłaty rat. Na tym tle oferta internetowa na kwoty do 10 tys. zł jest atrakcyjną alternatywą – opisuje nowe Zaplo Katarzyna Jóźwik, dyrektor marketingu. – W nowej pożyczce Zaplo klient sam określa swoje preferencje – wysokość raty dostosowuje do kwoty pożyczki i możliwości spłaty – dodaje Katarzyna Jóźwik.
Zaplo to jedna z pierwszych, całkowicie internetowych ofert ratalnych na polskim rynku. O ile złożenie wniosku online jest już dość powszechne to tutaj pożyczkodawca wyeliminował też konieczność przesyłania papierowych dokumentów. Kształt oferty jest wynikiem intensywnych badań opinii klientów. Grupa 4Finance przeprowadziła je w kilkunastu krajach, gdzie oferuje swoje usługi finansowe.
– Badania segmentacyjne pozwoliły nam udoskonalić produkt i dopasować do potrzeb klientów zainteresowanych wyższymi kwotami pożyczki, dłuższymi okresami spłaty i stałą ratą. Oferta została wzbogacona tzw. „wakacjami pożyczkowymi”. Raz na pół roku klient może przełożyć termin spłaty – wyjaśnia Katarzyna Jóźwik.
Kilka dni temu 4Finance ogłosiło zmiany w swoim sztandarowym produkcie – pożyczce Vivus. W ramach promocji klienci mogą pożyczyć 2 tys. zł i spłacić je w dwóch ratach bez żadnych dodatkowych kosztów. Dzięki zamianom w ofercie pożyczkodawca liczy na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do nowych klientów.
– Teraz mamy już produkty pokrywające większość potrzeb pożyczkowych a w planach kilka innowacyjnych projektów. Dlatego scenariusz, w którym do końca roku zostaniemy liderem rynku pożyczkowego uważam za całkiem realny – mówi Katarzyna Jóźwik.
Nową odświeżoną ofertę Zaplo promuje ogólnopolska kampania telewizyjna, którą od połowy lutego zobaczą widzowie największych polskich stacji telewizyjnych. Kreację przygotowała agencja Hi.advertising. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Kampania wspierana jest intensywnymi działaniami w Internecie i promowana wśród najlepszych pośredników kredytowych. Spot można obejrzeć na kanale Zaplo.pl na YouTube: https://youtu.be/-nH36Bf-yvM