Commercial Union Direct, oferujący ubezpieczenia komunikacyjne przez telefon i internet, wprowadziło nowe promocje. Firma proponuje rozwiązania nie stosowane dotąd na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.
Ochrona zniżek – do przodu
Wystarczy do 1 kwietnia br. zarejestrować się w Commercial Union Direct (zadzwonić, wysłać sms, zgłosić się przez internet na stronie www.cudirect.pl), a nie stracimy zniżek w OC lub AC, nawet jeżeli przytrafi się nam stłuczka w okresie między rejestracją w CU Direct a terminem wygaśnięcia obecnej polisy (zakupem ubezpieczenia w CU Direct). Oferta dotyczy kierowców z 50-60% zniżkami na ubezpieczenie OC lub AC i którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie spowodowali szkody, za które było lub będzie wypłacone odszkodowanie z tytułu OC lub AC.
Kobieta Direct
CU Direct przygotował specjalny konkurs skierowany do kobiet-kierowców. Informacje o konkursie znajdą się w magazynach dla kobiet (Viva, Przekrój, Mamo to ja, Party, Przyjaciółka oraz na portalu www.polki.pl). Wystarczy kupić ubezpieczenie, ułożyć hasło reklamowe dotyczące ubezpieczenia samochodu dla kobiet kierowców i można wygrać wiele nagród oferowanych przez partnerów akcji. Przy zakupie ubezpieczenia, osoby biorące udział w konkursie otrzymają dodatkową 10% zniżkę.
Promocja potrwa do 30 czerwca br. Do celów konkursu został uruchomiony dedykowany numer telefonu: 0 801 28 28 00.
Gwarancja najniższej ceny
W internecie została przedłużona promocja skierowana do kierowców w wieku 35-70 lat – doświadczonym kierowcom, posiadającym 60% zniżki w OC za bezszkodową jazdę i którzy w ciągu ostatnich trzech lat nie spowodowali szkody, za które było lub będzie wypłacone odszkodowanie z tytułu OC lub AC, CU Direct oferuje ubezpieczenie OC i AC w gwarantowanej najniższej cenie. Jeśli zdarzy się, że kierowca znajdzie lepszą ofertę na rynku, CU Direct zwróci mu różnicę cenie.
Zniżki przyspieszają
Standardowo na rynku ubezpieczeń samochodowych za każdy bezszkodowy rok ubezpieczenia klienci otrzymują 10% zniżki przy zawieraniu umowy ubezpieczenia na kolejny rok. W nowym systemie naliczania zniżek CU Direct zniżki przyspieszają – można otrzymać o 10% zniżki więcej co rok.
Jeżeli klient nie ma prawa do zniżek za bezszkodową jazdę (w pierwszym roku ubezpieczenia), otrzymuje 10% zniżki za bezszkodową jazdę.
Likwidacja szkody komunikacyjnej nie musi być kłopotliwa
Zima i wczesna wiosna to niesprzyjający okres dla kierowców. Ze względu na zmienną pogodę, szybko zapadający zmrok i późną godzinę, kiedy robi się jasno, wzrasta ryzyko stłuczek i wypadków na drodze. Wielu kierowców do końca zimy czeka ze zgłaszaniem szkód komunikacyjnych do swojego ubezpieczyciela. Nie tylko ze względu na brak czasu, ale też brak chęci zajmowania się tym problemem, zgłaszania się do ubezpieczyciela i szukania serwisu naprawczego.
Commercial Union Direct przeprowadził badanie satysfakcji swoich klientów z procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki zasadzie stosowanej przez CU Direct, że „zajmuje się wszystkim”, klienci deklarują wysoki poziom zadowolenia z procesu likwidacji szkód. Doceniają łatwość zgłoszenia szkody oraz proces naprawy w certyfikowanej sieci serwisów CU Direct. W badaniu satysfakcji przeprowadzonym przez Pentor International Research, zarówno sposób likwidacji szkody, jak i szybkość procesu uzyskały bardzo wysokie rezultaty – odpowiednio 9,5 i 9,6 pkt. na 10 stopniowej skali zadowolenia.
Główne atuty oferty CU Direct
W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych, który CU Direct oferuje od grudnia 2007 roku, wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb. Najbardziej istotne cechy tego pakietu z punktu widzenia klientów to:
– możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
– dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
– możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC
– odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
– suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
– samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
– szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Źródło: Commercial Union Direct