Od połowy maja pod adresem www.FujiFilm.pl dostępny jest serwis firmy Fujifilm Polska Distribution. Został on przygotowany przez K2, która wygrała rozstrzygnięty w lutym b.r. przetarg. Jest to jeden z pierwszych projektów marketingowych realizowanych przez polskie przedstawicielstwo koncernu Fuji Photo Film Co. Ltd.
Serwis koncentruje się na prezentacji całego asortymentu cyfrowych i tradycyjnych produktów fotograficznych Fujifilm. Specjalne działy poświęcone też zostały ofercie specjalistycznej, związanej z obsługą laboratoriów fotograficznych, kinematografii i medycyny. Serwis jest jednak przede wszystkim bazą do rozwoju w przyszłości szeregu nowatorskich na naszym rynku usług online. Aktualnie w fazie testów znajduje się system zamawiania odbitek przez internet, który dzięki oparciu na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach web services otworzy niespotykane dotąd możliwości rozwoju i integracji tej usługi.
Rozbudowa serwisu www.FujiFilm.pl zaplanowana została na wiele miesięcy i realizowana będzie równolegle z rozwojem kluczowych projektów strategii marketingowej firmy. Konieczną w takich przypadkach elastyczność struktury, treści oraz formy serwisu uzyskano wykorzystując wiodący system zarządzania treścią – RedDot CMS.
W pierwszych dniach czerwca natomiast uruchomiony przez K2 został serwis www.ME2004.pl, sponsorowany przez markę piwa Lech Premium. Jest on poświęcony w całości piłkarskim mistrzostwom Europy, które odbędą się w tym roku w Portugalii. Wyróżnia się wyjątkowo bogatą treścią, obejmującą m.in. historię Mistrzostw Europy, opisy drużyn i stadionów, terminarz rozgrywek itp. Podczas Mistrzostw kibice będą mogli zapoznawać się z aktualizowanymi na żywo wynikami spotkań oraz relacjami z nich.
Z serwisem www.ME2004.pl wiązać się będą również liczne atrakcje dodatkowe: gry interaktywne i konkursy z nagrodami. W jednym z nich nagrodą jest wyjazd do Wiednia na mecz Polska-Austria.
Serwis www.ME2004.pl jest wydzieloną częścią wortalu piłkarskiego www.LechSport.pl i kontynuuje przyjętą w nim strategię wiązania marki Lech Premium z emocjami sportowymi oraz stymulowania naturalnego zaangażowania odbiorców w spontaniczne interakcje z nią. Wortal przygotowany został przez agencję K2 w czerwcu ubiegłego roku na zlecenie Kompanii Piwowarskiej S.A., właściciela marki Lech. Dzięki bardzo atrakcyjnej i stale rozwijanej przez ostatni rok zawartości, jest on obecnie jednym z najpopularniejszych wortali piłkarskich w polskim internecie.
K2 Internet SA jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Dostarcza strategiczne rozwiązania e-marketingowe, odpowiadające w sposób optymalny ekonomicznie na realne wyzwania stojące przed markami. Dotychczas K2 zrealizowała projekty dla ponad 100 firm, a na liście jej głównych klientów znajdują się m.in. Ikea, Michelin, Nokia, Volvo, Bank BPH i Kompania Piwowarska. Agencja jest członkiem Internet Advertising Bureau Polska, partnerem Instytutu Zarządzania oraz laureatem 14 nagród i wyróżnień na konkursach komunikacji marketingowej. K2 istnieje od 1997 roku i obecnie jest wiodącą agencją e-marketingową na rynku, z zatrudnieniem około 50 osób i obrotami za rok 2003 na poziomie 5,6 mln. zł.
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
