Od połowy maja pod adresem www.FujiFilm.pl dostępny jest serwis firmy Fujifilm Polska Distribution. Został on przygotowany przez K2, która wygrała rozstrzygnięty w lutym b.r. przetarg. Jest to jeden z pierwszych projektów marketingowych realizowanych przez polskie przedstawicielstwo koncernu Fuji Photo Film Co. Ltd.
Serwis koncentruje się na prezentacji całego asortymentu cyfrowych i tradycyjnych produktów fotograficznych Fujifilm. Specjalne działy poświęcone też zostały ofercie specjalistycznej, związanej z obsługą laboratoriów fotograficznych, kinematografii i medycyny. Serwis jest jednak przede wszystkim bazą do rozwoju w przyszłości szeregu nowatorskich na naszym rynku usług online. Aktualnie w fazie testów znajduje się system zamawiania odbitek przez internet, który dzięki oparciu na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach web services otworzy niespotykane dotąd możliwości rozwoju i integracji tej usługi.
Rozbudowa serwisu www.FujiFilm.pl zaplanowana została na wiele miesięcy i realizowana będzie równolegle z rozwojem kluczowych projektów strategii marketingowej firmy. Konieczną w takich przypadkach elastyczność struktury, treści oraz formy serwisu uzyskano wykorzystując wiodący system zarządzania treścią – RedDot CMS.
W pierwszych dniach czerwca natomiast uruchomiony przez K2 został serwis www.ME2004.pl, sponsorowany przez markę piwa Lech Premium. Jest on poświęcony w całości piłkarskim mistrzostwom Europy, które odbędą się w tym roku w Portugalii. Wyróżnia się wyjątkowo bogatą treścią, obejmującą m.in. historię Mistrzostw Europy, opisy drużyn i stadionów, terminarz rozgrywek itp. Podczas Mistrzostw kibice będą mogli zapoznawać się z aktualizowanymi na żywo wynikami spotkań oraz relacjami z nich.
Z serwisem www.ME2004.pl wiązać się będą również liczne atrakcje dodatkowe: gry interaktywne i konkursy z nagrodami. W jednym z nich nagrodą jest wyjazd do Wiednia na mecz Polska-Austria.
Serwis www.ME2004.pl jest wydzieloną częścią wortalu piłkarskiego www.LechSport.pl i kontynuuje przyjętą w nim strategię wiązania marki Lech Premium z emocjami sportowymi oraz stymulowania naturalnego zaangażowania odbiorców w spontaniczne interakcje z nią. Wortal przygotowany został przez agencję K2 w czerwcu ubiegłego roku na zlecenie Kompanii Piwowarskiej S.A., właściciela marki Lech. Dzięki bardzo atrakcyjnej i stale rozwijanej przez ostatni rok zawartości, jest on obecnie jednym z najpopularniejszych wortali piłkarskich w polskim internecie.
K2 Internet SA jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Dostarcza strategiczne rozwiązania e-marketingowe, odpowiadające w sposób optymalny ekonomicznie na realne wyzwania stojące przed markami. Dotychczas K2 zrealizowała projekty dla ponad 100 firm, a na liście jej głównych klientów znajdują się m.in. Ikea, Michelin, Nokia, Volvo, Bank BPH i Kompania Piwowarska. Agencja jest członkiem Internet Advertising Bureau Polska, partnerem Instytutu Zarządzania oraz laureatem 14 nagród i wyróżnień na konkursach komunikacji marketingowej. K2 istnieje od 1997 roku i obecnie jest wiodącą agencją e-marketingową na rynku, z zatrudnieniem około 50 osób i obrotami za rok 2003 na poziomie 5,6 mln. zł.
Sprawdź także:
23.12.2024 (10:18)
– informacja prasowa
Najwięcej przez internet kupimy w Wigilię
Przed nami gorączka przedświątecznych zakupów i świątecznych wyprzedaży. Z analiz Banku Millennium wynika, że …
23.12.2024 (10:15)
– informacja prasowa
ING promuje konto oszczędnościowe - "oszczędzajmy na białą godzinę"
ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się …
23.12.2024 (10:11)
– informacja prasowa
Badanie VeloBanku: Polacy angażują się w akcje charytatywne
Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie …
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …