Rusza kampania produktowa Liberty Direct promująca ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC.
Głównym przekazem dwóch spotów są nowe, niższe taryfy ubezpieczyciela, a także możliwość przeniesienia zniżek z OC na AC. Firma informuje również o specjalnej 5% zniżce dla klientów kupujących polisy przez Internet. Spoty reklamowe będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w wybranych kanałach tematycznych. Kampania została przygotowana przez ubezpieczyciela przy współpracy z domem produkcyjnym EasyHell. Zakup mediów powierzono MPG.
Koncepcja reklam opiera się na relacjach kierowców, którzy korzystając z nowej oferty Liberty Direct zaoszczędzili znaczne kwoty pieniędzy. Kreacja nawiązuje do charakteru dotychczasowych kampanii. W spotach ponownie występuje Statua Wolności – symbol ubezpieczyciela, – która zachęca do wyliczenia składki przez formularz na stronie internetowej Liberty Direct lub poprzez kontakt telefoniczny z konsultantem.
„W kolejnej odsłonie kampanii kontynuujemy strategię komunikowania korzyści finansowych, które wynikają z wyboru oferty Liberty Direct. Dzięki nowym taryfom i zniżkom klienci mogą kupić sprawdzoną polisę ubezpieczeniową w jeszcze lepszej cenie” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Pierwszy, emitowany w ramach kampanii spot odnosi się do 40-letniego mieszkańca Warszawy, który posiada prawo jazdy od 10 lat, 60% zniżki na ubezpieczenie OC i AC oraz jest właścicielem samochodu marki Skoda Octavia 1.4 Classic z 2006r., parkowanego w garażu indywidualnym. Wysokość stawki ubezpieczeniowej za OC i AC wyniosła w jego przypadku 1 250 zł. Drugi spot opiera się na przykładzie 40-letniego mieszkańca Warszawy, który jest właścicielem 3-drzwiowego Renault Clio Authentique z 2005r., posiada 60% zniżkę i, parkuje w garażu indywidualnym. Roczna składka za OC wyniosła w jego przypadku 391 zł.
Źródło: Liberty Direct