Od 22 kwietnia sekcja „Ustawienia” w serwisie iPKO jest dostępna w nowej wersji. Dotychczasowe funkcje zostały ułożone nowocześniej i bardziej przejrzyście w nowej szacie graficznej oraz pogrupowane w taki sposób, by nawigowanie było jak najprostsze. Wygląd sekcji dostosowuje się do urządzenia i jego wielkości ekranu – telefonu, komputera lub tabletu (dzięki zastosowanej technice RWD). Ponadto, nowa sekcja dostępna jest także w angielskiej wersji językowej serwisu iPKO.
Od teraz wszystkie limity płatności (przelewów z konta, płatności kartami oraz transakcji wykonywanych w IKO) klient ustawia i zmienia zgodnie ze swoimi potrzebami w jednym miejscu (nie musi szukać ich osobno dla kont, kart i aplikacji IKO).
Całkiem nowe są dwie funkcje, które pozwalają dostosować iPKO do indywidualnych potrzeb:
- wybór domyślnego profilu po zalogowaniu (w sytuacji, gdy klient posiada finanse osobiste i firmowe może wybrać, czy po zalogowaniu prezentowane mają być wyłącznie konta i inne produkty firmowe, osobiste czy wszystkie),
- zarządzanie kolejnością prezentowanych w serwisie kont (jeśli klient posiada ich kilka, może zdecydować, które ma pojawiać się jako domyślne, widoczne na stronie głównej po zalogowaniu , a które mają być widoczne w dalszej kolejności).
Do nowej sekcji „Ustawienia” klienci mogą wejść na dwa sposoby: poprzez rozwijane menu przy inicjale imienia i nazwiska (w górnej części ekranu) oraz za pomocą skrótu na stronie głównej iPKO. Oprócz tego, zarządzanie aplikacją IKO zostało przeniesione z zakładki „Moje produkty” właśnie do nowych „Ustawień”.
Zmiany zostały wprowadzone zgodnie z sugestiami i potrzebami klientów, i skonsultowane z nimi podczas prac projektowych.
Źródło: PKO BP