Program motywacyjny Cyberbonus, prowadzony dla Fujitsu Siemens Computers przez Webtel Interactive Solutions, jest w całości interaktywny. Do dyspozycji uczestników pozostaje szereg kanałów komunikacji, z których podstawowy to serwis www.cyberbonus.pl. Poprzez serwis oraz zintegrowaną z nim specjalną konsolę informatyczną odbywa się całość obsługi programu, zarówno od strony uczestników, jak i prowadzących. Za sprzedaż sprzętu Fujitsu Siemens Computers Cybergracze nagradzani są punktami w postaci wirtualnej waluty, którą mogą wymieniać na liczne nagrody rzeczowe jednocześnie starając się o nagrodę główną – niezwykłą wyprawę przygodową, jakiej nie znajdą w ofercie tradycyjnych biur podróży.
Każda kolejna edycja programu stanowi odrębną całość, dzięki czemu co roku graczy czekają kolejne niespodzianki i zaskoczenia. Zmienia się nie tylko katalog nagród rzeczowych i nagroda główna, ale także zawartość serwisu oraz sposób komunikacji z uczestnikami. W tym roku motywem przewodnim jest odkrywanie świata. Uczestnicy udają się w wirtualny rejs w kierunku hiszpańskiej Andaluzji i dalej na Tajemniczy Ląd, który do końca ma pozostać niespodzianką. Podpowiedzi co do jego lokalizacji wnikliwi gracze będą mogli znaleźć w serwisie, który w tym roku „podróżuje” razem z nimi. Oznacza to, że strona zmienia się w zależności od ilości punktów, jaką w danej chwili dysponuje gracz. W ten sposób logując się do serwisu uczestnik ma wrażenie, że posuwa się wciąż do przodu na trasie swojego cyberrejsu. Tegoroczna edycja ma być jeszcze bardziej interaktywna niż poprzednie. Do dotychczasowych kanałów komunikacji Webtel dołączył SMS, za pomocą którego uczestnicy programu o każdej porze dnia i nocy mogą natychmiast uzyskać przypomnienie swojego loginu i hasła.
Program Cyberbonus działa od 2000 roku i z każdą edycją przynosi lepsze rezultaty. W ubiegłym roku rejestracja sprzedaży w programie wzrosła o ponad 190%, podobnie jak liczba laureatów nagrody głównej. O 160% zwiększył się przyrost rejestrujących się w programie firm – partnerów Fujitsu Siemens Computers. W ten sposób Cyberbonus stał się nie tylko skutecznym programem motywacyjnym, ale również wygodną płaszczyzną komunikacji firmy z jej dealerami.