SGB-Bank S.A. we współpracy z Asseco wdrożył nowoczesną bankowość elektroniczną SGB24 opartą o unikalne rozwiązanie wykorzystujące technologię RWD – (Responsive Web Design) – w kilkunastu Bankach Spółdzielczych korzystających ze wspólnego Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego SGB. Nowe rozwiązanie SGB24 zostało stworzone z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów Banków Spółdzielczych SGB.
Technologia RWD to nowatorski kierunek w projektowaniu serwisów transakcyjnych. Ich podstawową zaletą jest uniwersalność – sprawdza się niezależnie od rozmiaru urządzenia, na którym je wyświetlamy (desktop, tablet, smartfon). SGB24 to nieograniczone możliwości udostępniania produktów i usług bankowych jednocześnie w kanale internetowym i mobilnym. Wszelkie funkcje bankowe, takie jak przegląd rachunków, obsługa przelewów, zarządzanie finansami, obsługa kart debetowych i kredytowych, mogą być aranżowane w formie miniaplikacji na dowolną ilość sposobów oraz udostępniane równolegle poszczególnym segmentom klientów, uwzględniając ich preferencje i specyfikę każdego z nich oddzielnie.
Klienci Banków Spółdzielczych przykładają coraz większą uwagę do nowoczesnych rozwiązań. Dlatego oferujemy im usługi o bardzo wysokim standardzie technologicznym, co pozwala nam konkurować na bardzo rozwiniętym technologicznie rynku, jakim jest Polska. Nowoczesne rozwiązania produktowe dają Bankom Spółdzielczym możliwości dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów. – mówi Robert Tórz p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.
W systemie SGB24 klient sam wybiera z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu
i sposobu zarządzania nim. W zależności od potrzeb, bez ograniczeń użytkownik może dodawać i usuwać miniaplikacje, zmieniać ich rozmiar i ułożenie na pulpicie.
Niekwestionowanym atutem systemu jest jego dostępność w pełnym zakresie funkcjonalnym na wszystkich urządzeniach, zarówno poprzez PC, jak i urządzeniach mobilnych (każdy smartfon/tablet niezależnie od producenta i wersji systemu operacyjnego).
Ogromną zaletą nowego rozwiązania bankowości elektronicznej, bardzo istotną dla Banków SGB korzystających już z systemu Asseco, jest brak konieczności przeprowadzenia procesu migracji klientów. Oznacza to, że przez okres 6 miesięcy klienci będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej bankowości internetowej, jak i z nowej SGB24 – mówi Robert Tórz p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.
W ostatnich miesiącach kolejny raz, po wdrożeniu płatności mobilnych HCE, pokazujemy, iż Banki Spółdzielcze są istotnym graczem sektora bankowego w obszarze wdrażania nowych technologii i posiadają konkurencyjną ofertę produktową w stosunku do banków komercyjnych – dodaje Robert Tórz.
SGB-Bank S.A.