PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćRaiffeisen PolbankNowoczesna ochrona od zagrożeń internetowych w ofercie Raiffeisen Polbanku
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank Polska S.A., obecny na rynku pod nazwą Raiffeisen Polbank, rozpoczął działalność w 1991 roku. W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska wchodzą: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A.

Nowoczesna ochrona od zagrożeń internetowych w ofercie Raiffeisen Polbanku

Raiffeisen Polbank 30.03.2017 (15:35)
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank z AXA Assistance proponują innowacyjną na polskim rynku Cyber Pomoc, czyli ubezpieczenie od zagrożeń internetowych dostępne dla indywidualnych klientów banku.


Ubezpieczenie Cyber Pomoc to odpowiedź na potrzeby coraz szerszej grupy osób, dla których rynek ubezpieczeniowy dotychczas praktycznie nie miał żadnej oferty. Produkt ten spełnia dodatkową rolę, podnosząc świadomość zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu i zachęcając do myślenia o bezpieczeństwie w cyberprzestrzeni.

Ubezpieczenie chroni od ryzyk, na które internauci są najbardziej narażeni i z którymi najczęściej się stykają, oferując wsparcie i pomoc prawną m.in. w zakresie:

– kradzieży pieniędzy z Wymarzonego Konta Osobistego (np. nieupoważnione wykorzystanie w Internecie danych karty debetowej Mastercard przez osobę trzecią),

– konfliktu ze sklepami on-line (np. brak lub niekompletna dostawa towaru zakupionego w sklepie internetowym),

– utraty reputacji internetowej (np. umieszczanie o kimś fałszywych informacji),

– kradzieży tożsamości internetowej (np. w celu zaciągnięcia kredytu w czyimś imieniu).

Ponadto AXA Assistance zapewnia fachową pomoc w przypadku utraty danych na komputerze stacjonarnym, tablecie, dysku zewnętrznym czy karcie pamięci.

Dlaczego powinniśmy myśleć o bezpieczeństwie w sieci? Bo korzystamy z niej praktycznie codziennie. Dokonujemy zakupów, płatności, zamieszczamy zdjęcia w mediach społecznościowych czy po prostu wyszukujemy potrzebne informacje. Dzięki postępowi technologicznemu Internet mamy stale pod ręką – niestety jego wszechobecność w naszym życiu powoduje, że jesteśmy bardziej narażeni na utratę pieniędzy, ważnych danych, ale też i dobrego imienia na wiele sposobów. Przykładów jest wiele: wiadomości-pułapki z informacją o zablokowaniu konta i prośbą o ponowne zalogowanie się, nieuczciwi sprzedawcy nie dostarczający produktu, nieprawdziwe informacje w sieciach społecznościowych.

„W ostatnich latach lista odnotowywanych incydentów w sieci stale rośnie. W 2016 r. wzrost ten wyniósł 46% w stosunku do roku poprzedniego. Niestety wszystkie tego typu ubezpieczenia oferowane na polskim rynku są przeznaczone dla klientów instytucjonalnych, natomiast zbyt mały nacisk kładziony jest na uświadamianie „zwykłego Kowalskiego” w zakresie czyhających zagrożeń i negatywnych skutków jakie mogą one wywołać. Raiffeisen Polbank jest tu pionierem i wypełnia lukę, oferując produkt zapewniający ochronę użytkownikom Internetu, którzy coraz częściej pojawiają się na celowniku cyberprzestępców” – mówi Łukasz Hajkowski, Członek Zarządu AXA Assistance, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej.

„Cyber Pomoc to produkt, który powstał z myślą o bezpieczeństwie i komforcie naszych klientów funkcjonujących w zmieniającym się w zawrotnym tempie otoczeniu społeczno-technologicznym. Dziś nie wyobrażamy sobie telefonu bez dostępu do Internetu, dzięki któremu świat stoi przed nami otworem. Wychodząc z domu prędzej zapomnimy portfela niż telefonu. Internet to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Jednak należy mieć na uwadze, że to co daje szanse, niesie także realne zagrożenia; tak dla naszych finansów jak i nas samych. Cyber Pomoc to bezpłatne ubezpieczenie dla klientów posiadających nową aktywną kartę Mastercard Debit wydaną do Wymarzonego Konta Osobistego” – mówi Iwona Czępińska, Dyrektor ds. Ubezpieczeń w Raiffeisen Polbanku.

W przypadku gdy klient padnie ofiarą cyberprzestępców AXA Assistance zorganizuje natychmiastowe wsparcie IT, pomoże odzyska stracone środki płatnicze, pomoże w sporze ze sklepem on-line oraz udzieli wsparcia prawnego, co oznacza kompleksowe poprowadzenie sprawy przez prawników. Ponadto klient może liczyć na wypłatę odszkodowania w przypadku niepowodzenia działań prawnych.

Karta debetowa Mastercard Debit z innowacyjnym ubezpieczeniem Cyber Pomoc jest dostępna dla osób, które posiadają Wymarzone Konto Osobiste oferowane przez Raiffeisen Polbank od 20 marca 2017 r. Karta daje możliwość wypłacania bez prowizji pieniędzy ze wszystkich bankomatów na terenie Polski. Miesięczna opłata za kartę to 6 zł.

2017-03-30
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców